Merhaba,

Aşağıda paylaştığım olay ve yapmam gerekenler hk bilgi verirseniz sevinirim.


Mayıs ayında diğer operatördeki taahhüdüm bittiğinden TT firmasına geçiş yaptım.
İlk olarak ben müşteri hizmetlerini arayıp bilgi aldım, karşımdaki müşteri temsilcisi sabit telefon hattına bağlı veremeyeceklerini söyleyince "bir düşüneyim diye" kapattım.
Ertesi hafta müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı ve daha önce size bilgi veren arkadaşımız yanlış bilgilendirmiş deyip sabit telefon hattına bağlı verebileceklerini söyledi. Ben de taahhütnamenin bir kopyasını istediğim, whatsapp ile gönderdiği okudum ilk 3 ayı ücretsiz olarak 24 ay taahhüt ile ibaresi bulunuyordu ve imzalayıp geri whatsapp ile gönderdim.
Teknik ekip modem ile birlikte gelip kurumu yaptı ve çalışır vaziyette teslim etti.
Mayıs ayından Temmuz ayına kadar sorunsuz kullandım, temmuzun 7'sinde "Hattınız Borcundan Dolayı Kısıtlanmıştır" bilgilendirmesi ile karşılaştım. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, şikayet ve arıza kaydı açtılar.
Bir kaç gün sonra şikayet arıza kaydımın durumunu sormak için aradığımda kaydın kapatıldığını öğrendim, aynı şekilde tekrar durumu anlattım. Müşteri temsilcisinin sorgulamasından adıma aynı adreste iki adet data hattının olduğunu öğrendim.
Gene şikayet arıza kaydı açtılar, ertesi gün arıza ekibi geldi. Arıza ekibinin yapacağı birşey olmadığı için durumu anlatıp gönderdim.
Tekrar müşteri hizmetlerini aradım.
Yaklaşık bir ay boyunca süreç hep aynı şekilde devam etti, neyse bir ay sonra internet hattım açıldı.

Bu aşamadan sonra firmanın genel müdürlüğünden aradığını söyleyen birisi ile görüştüm, "Yapılan incelemede haklı olduğum anlaşıldığı için söz konusu hattın tüm masraflarının karşılanarak iptal edileceğini ve iptal dilekçesi ile n.c. fotokopimi mail adreslerine göndermemi istedi" ben de gönderdim.
Ertesi hafta gene genel müdürlükten aradılar, "hattın askıda olduğunu ve bu şekilde iptal edemeyeceğini" söyleyerek bayiye gidip hattın çıkan borçları için taksitlendirmede bulunmam gerektiğini ve bu şekilde iptal edileceğini" söyledi. Ben de yapılan hata için neden ben gidip dilekçe veriyorum ve taksitlendirme talep ediyorum (böyle birşey yaparsam hattı ve borçları kabul etiğim anlamına geleceğini) diye söyleyip, yapmayacağımı belirtim.

Böylece eylül ayına geldik, kontratlı cep telefonu almak için TT ofisine uğradığımda hattın ve borçlarının silinmediği gibi firmanın kara listesinde olduğumu öğrendim.
Konu hk dilekçe yazıp mail adreslerine gönderdim, arama gereği bile duymadılar.

Daha sonra dilekçe hazırlayıp ve daha önceki teşebbüslerimin ve belgeleri ekleyerek resmi iletişim adreslerine (mail, faks, müşteri hizmetleri, adres) gönderdim.
Müşteri hizmetlerinden geri dönüş yapılmasına ve sözlü olarak konunun inceleneceğinin belirtilmesinden sonra herhangi bir işlem yapılmadı.

Son olarak ihtarname hazırlayıp gene aynı şekilde resmi iletişim adreslerine gönderdim (Genel Müdürlük adresine PTT'den Taahhütlü). İhtarnameyi aldıkları gün bana ihtarname düzenlemişler, ertesi gün posta kutumda buldum.

"Toplam borcun 10 gün içerisinde ödenmemesi durumunda icraya verileceğinden bahsediyordu."
Hiç bir işlem yapmadım,

10 gün hiç bir işlem yapmadan bekleyeceğim, adıma çıkacak icra için itirazda bulunmayı ve bana dava açmaları akabinde karşı dava açıp manevi tazminat ile birlikte kötü niyet tazminatı talep etmeyi düşünüyorum.