2 sorum olacak;
1- Kiracısı bulunduğumuz işyeri için yapılan tutkal, boya ve badana işlemleri için aldığımız fatura toplamı demirbaş sınırını aşmaktadır. Muhasebe işleyişi ne şekilde olmaktadır? (her yıl yapıldığından özel maliyet olmadığını düşünüyorum)
2- Kiracısı bulunduğumuz işyeri için alınan elektrik malzemelerinin toplam tutarı demirbaş sınırının üzerinde; ancak 1 yılda kullanılıp yerine yenileri sürekli bir sirkülasyon halinde alınmaktadır. Bu bedellerin işleyişi nasıl olmaktadır. Ayrıca elektrik işlerinden anlamadığımız için faturaya işçilik hizmeti diye müşterisi bulunduğumuz firmaya madde ekleterek aynı faturada tutara eklettirdik. İşçilik hizmetini 700 lü hesaplarda Bakım Onarım Gideri adı altında işleyebilirmiyiz?

Yardımcı olursanız sevinirim.