kamu işçi maaş

Konu: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Mesajlar
    171

    Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    Merhaba,

    Bildirimlerin verilme süresi içerisinde yapılan düzeltmelerde herhangi bir ceza uygulanmayacaktır. Süresinde verilen formlar süresi sonundan başlamak üzere ilk 10 gün içinde düzeltilirse Ceza uygulanmayacaktır. 10 günlük süre geçtikten sonraki 15 gün içinde düzeltme yapılırsa, özel usulsüzlük cezası 1/5 oranında kesilir. 2011 için 1.070 TL nin 1/5 ?i 214.TL olarak uygulanacaktır. Yukarıda belirtilen 15 gün geçtikten sonra düzeltme yapılırsa Özel usulsüzlük cezası tam uygulanır (2011 için 1.070 TL)

    Yukarıda yazıldığı gibi 10 gün içindeki düzeltmeler yani 31 Mayıs'ta verilen formlar Haziran 10'a kadar düzeltilirse ceza kesilmiyor mu ?

    Teşekkürler.


  2. #2
    ZİNDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ZİNDAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Eylül.2006
    Mesajlar
    6.923

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    Kesilmez.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Mesajlar
    80

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    ARKADAŞLAR BEN AZ ÖNCE BİR MALİ MÜŞAVİRDEN DUYDUM O NADA VERGİ DAİRESİ MÜDÜRÜ SÖYLEMİŞ
    KONU İSE KISA Bİ SÜRELİĞİNE BA VE BS LERDE CEZALAR KALDIRILMIŞ BİLGİSİ OLAN VARMI ACABA.
    İNTERNETİ DİDİK DİDİK ETTİM BİŞİ BULAMADIM ACABA VARDA YAYINLANMADIMI.




    Konu başlığı ve içeriğinde Büyük Harf kullanmak yasaktır.!
    Lütfen Forum Kuralları' na uyunuz.!

    YALNIZ İHTİYAR

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Mesajlar
    80

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    bu arada büyük harfle yazımı yazmışım özür diliyorum bi daha olmaz.
    YALNIZ İHTİYAR

  5. #5
    AYSE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    AYSE isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2010
    Mesajlar
    3.920

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    Kısa bir süreliğine hemde. Mümkün olabilir mi böyle bişey

    Bugün itibariyle GİB Başkanlıktan yapılan tek açıklama Vergi dairelerinin 21:00 kadar açık olacağıdır.
    Ölüm varsa bu dünyada.. zulüm var.

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Mesajlar
    80

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    ben bu gün duydum eski olabilir.
    hem neden olmasın oldukça karişik bi sistem ba bs her şey olabilir olmuyacak diye bişi yok ama bilemiyom yarin bende vergidairesi müdürüyle görüşecem inş.vardır.
    YALNIZ İHTİYAR

  7. #7
    AYSE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    AYSE isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2010
    Mesajlar
    3.920

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    Karışık olmayan ne var ki.

    Tabi ki karışık yapacaklar tabi ki zor anlaşılır olacak. Mesleğin püf noktası bu
    Ölüm varsa bu dünyada.. zulüm var.

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Mesajlar
    80

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    çok doğru....
    zaten amac budur.ve buna bir yenisi eklendi vergi levhvası
    yarindan itibaren sistemden çikardiğin her vergi levhasına usulsüzlük cezası geliyoo
    YALNIZ İHTİYAR

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Aralık.2005
    Mesajlar
    869

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    süresinde verilmeyen Ba bs ceza kesilmemesini bir yana bırakın, aynı beyannameler gibi 1/10 olsa birde düzeltmelere ceza alınmasa bile yine iyidir, ama öyle bir şey olacağını ancak rüyamızda görürüz

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Mart.2009
    Mesajlar
    5

    Ynt: Ba-Bs Formlarda Düzeltme

    Arkadaşlar merhaba 2009/04 dönemine ait BA formunu süresinde verdikten sonra zamanından sonra düzeltme vermiştik. şimdi ceza ihbarnamesi geldi 1600 tl ceza 2009 yılında ceza uygulaması varmıydı bu ceza ile ilgili bilginiz varmı.

    bilgi verirseniz sevinirim.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Kdv Düzeltme
    Konu Sahibi didem* Forum KDV
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 30.Ekim.2017, 10:53
  2. Ba Düzeltme
    Konu Sahibi cetvel Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 27.Mart.2012, 13:53
  3. Düzeltme Kdv
    Konu Sahibi beyza Forum KDV
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 12.Mart.2008, 17:15
  4. SMV Düzeltme
    Konu Sahibi talcid Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 16.Ocak.2007, 21:41
  5. KDV düzeltme bey. HK?
    Konu Sahibi TEOGANG_G Forum KDV
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 19.Temmuz.2006, 13:30

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36