Merhabalar ;
bu konu ile ilgili açık net bir yasa kanun bulamadığımdan değerli fikirlerinizi almak isterimm..
İnşaat sektöründe çalışan bir firma olarak personelime aynı ay içerisinde farklı şantiyelerde nakil yaptığımızdan dolayı 2-3 bordro hazırlamam gerekebiliyor.
ÖRNEĞİN: normalde agisi 209,99 olan bir personelim
ilk etapta 21 gün bir dosyada : 1.361,02 brüt % 15 g.v. : 173,53 agiside 173,53 olarak program hesaplıyor
2.dosyada 10 gün : 583,30 brüt % 15 g.v. :74,37 agisinede 209,99 tamamlamak için 36,46 elle mauel yazıyorum
yani 1 dosyadan direk gelir vergisi karşılığını : 173,53
2 dosyadan ise gelir vergisi karşılığını değil normalde alması gereken agisinden kalan tutarı yazıyorum: 36,46

sonuçta bu personel nakil ve iki dosyadada benim işçim

yaptığım işlem doğrumudur...
fikirlerinizi bilgilerinizi öğrenmek isterim..
şimdiden teşekkür eder& iyi çalışmalar dilerimmm