kamu işçi maaş

Konu: Ek1, Ek2 lerin Elektronik Ortamında Verilmesi

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Mart.2007
    Mesajlar
    380

    Ek1, Ek2 lerin Elektronik Ortamında Verilmesi

    Merhabalar.
    Çok değerli arkadaşlar
    Günümüz koşullarında tüm beyannameleri elektronik ortamda gönderebilmekteyiz.
    ek 1 ve ek 2 leri de gönderebilmemiz için nasıl bir uygulama başlatmalıyız.
    Ben bulunduğum bölge çalışmaya başvurumda bizimle ilgili deyil Ankaraya topu atıyor ankara hazırlık yapıyoruz deyip oyalıyor.
    Herkese iyi çalışmalar dilerim

    İki mahküm hapishane parmaklıklarından dışarı baktılar:Biri çamuru gördü,öbürü yıldızları

  2. #2
    nane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nane Guest

    Ynt: ek 1 ek 2 lerin elektronik ortamında verilmesi

    eğer günün birinde yapabilirler ise ek-1 ve 2 ortadan kaldırılıp ssk aylık bildirimine entegre olacak.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    1.499

    Ynt: ek 1 ek 2 lerin elektronik ortamında verilmesi

    sn zeki;

    aslında SSK ile Bölge çalışma ortak çalışma yapabilirlerdi biz şifrelerimizi aylık prim hizmet belgesi göndermek için zaten alıyoruz orda tekrar işe giriş, aylık prim hizmet belgesi göndermeye kadar birsürü sütun var en alta BÖLGE ÇALIŞMA EK-1 ve EK-2 diye sutun açıp işlem halledilebilirdi ama biz kulağımız hep tersten tutuyoruz umarım biran önce hal olurda posta masraflarından kurtulmuş oluruz.kolay gelsin...
    [color=black][b]Sana Bakmak Bütün Rastlantıları Reddedip,Bir Mucizeyi Anlamaktır.Sana Bakmak ALLAH'a İnanmaktır...[/b][/color]

  4. #4
    nane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nane Guest

    Ynt: ek 1 ek 2 lerin elektronik ortamında verilmesi

    neden illa ek1-2 gönderme taraftarısınız?
    ssk iş kollarına göre işverene no veriyormu= evet
    işe giriş verdiğimizde ssk kayıtlarına giriyor mu= evet
    çıkış olduğunda tarih ve neden kısmını dolduruyormuyuz=evet
    peki ek 1-2 olupta ssk kayıtlarında eksik kalan nedir?
    bölge çalışmanın aracı olduğu sendika hesapları için gereken bu bilgiler ssk bilgisayarından her ay aktarılabilir. iki kurum yazılımlarında yapılacak küçük bir düzenleme bu işi bitirir. ayrıca personel ihtiyacından da baya bir tasarruf yapılır.
    -/-
    ayrıca ben iş kur'a iab formunun verilmesinede karşıyım. istense ssk ile koordine edilerek bu bildirimde ortadan kaldırılabilir. şu kişi sayısı sınırı geçince verilmesi gereken bildirimlerde aynı şekilde kaldırılmalı. ssk işverenin nosunu girdiğinde tüm işyerleri bilgisayarda çıkıyor. demekki hangi işyerinde kaç kişi sigortalı bilgiside toplam sigortalı bilgiside alınabilir. işverenin xxx çalıştırması mı gerekiyor internet ortamında iş koşulları bildirilir kurumda özelliklere uyan işalanları yönlendirir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. İade Taleplerinin Elektronik Ortamda Verilmesi
    Konu Sahibi FUNDA Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 15.Kasım.2013, 13:00
  2. Elektronik Defter ve Elektronik Fatura Zorunluluğu
    Konu Sahibi terapist13 Forum e-Fatura | e-Defter | e-İmza
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 18.Aralık.2012, 11:29
  3. Mükellef bilgileri bildiriminin elektronik ortamda verilmesi hk.
    Konu Sahibi zeynebim Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 29.Mayıs.2012, 09:53
  4. Cevap: 1
    Son Mesaj : 27.Mart.2010, 13:42
  5. e-Fatura,Elektronik Kayıtlar ve Elektronik Defterler
    Konu Sahibi merihs12 Forum e-Fatura | e-Defter | e-İmza
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 28.Aralık.2008, 13:29

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36