kamu işçi maaş

Konu: İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    146

    İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

    Merhabalar;
    Bir Limited Şirkette, Şirket müdürü ünvanı ile işveren vekili konumunda çalışacak bir personel ile iş sözleşmesi yapılması gerekir mi?İşçiler için iş kanunu hükümlerine göre hazırlanan iş sözleşmesinin kullanlması uygun olur mu?
    Saygılar...


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Şubat.2006
    Mesajlar
    41

    İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

    BAZI ŞİRKETLERDE UYGULANMAYABİLİR FAKAT BİZİM ŞİRKETTE YAPILIYOR BENCEDE YAPILMASI LAZIM İLERDEKİ PRÜZLERE MAHAL VERMEMEK İÇİN AMA SÖZLEŞMESİ GENEL İŞ SÖZLEŞMELERDEN FARKLI OLABİLİR BUNU DA HATIRLATIYIM....

    Lütfen Forum Kurallarını okuyalım ve uyalım.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2005
    Mesajlar
    630

    İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

    [kanımca kişi zaten imza sirküsünde aldığı sorumluluklar verilen yetkiler belirtiliyor. dolayısıyla kişi imza örneği için imzasını da attığına göre vereilen yetkiyi kabul ettiğini zımmı olarak belirtiyor. onun için gerek olmadığı düşünüyorum
    Ne irfandır veren&nbsp; ahlaka yükseklik,ne vicdandır <br />Fazilet hissi insanlarda ALLAH korkusundandır.<br />Yüreklerden çekilmiş farzedilsin havfı Yezdan&#39;ın <br />Ne irfanın kalır tesiri katiyyen,ne vicdanın.<br /><br /> Mehmet Akif ERSOY

  4. #4
    Tamer Başkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tamer Başkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    2.171

    İş Sözleşmesi Yapılmalı mı?

    Merhaba,
    Arkadaşlar işveren ile çalışan arasında (süresi 1 yılı aşan belirli süreli hizmet sözleşmeleri dışında) akdedilecek sözleşmenin yazılı yapılması zorunluğu yoktur. Çalışanın statüsü, görevi v.s. bunu değiştirmez. Eğer sözleşmeyi yazılı yapmaya karar verirseniz, isterseniz matbu sözleşme imzalayabilir, isterseniz özel şartlarınızı yazabileceğiniz özel bir sözleşme imzalayabilirsiniz.

    Fakat kanun zorunlu kılmamış olsa bile iş sözleşmesinin yazılı yapılmasında fayda vardır. İleride oluşabilecek sorunların çözümünde elinizdeki sözleşme her iki taraf içinde rehber olacaktır.
    [u]Saygılarımla,[/u]<br />Vergi için muhasebe değil, bilgi için muhasebe. (Sn.Onursal Taştan&#39;a bu güzel cümle için Teşekkürlerimle)<br />[flash=500,35]http://www.alomaliye.com/forum/kurallar.swf[/flash]<br /><br />http://www.alomaliye.com/

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Vergi Kaçıran İşletmeye Ne Yapılmalı ?
    Konu Sahibi xxredbollxx Forum Diğer Vergi Kanunları
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 19.Mart.2013, 12:03
  2. 321 Hesapta Bulunan Bakiye Ne Yapılmalı ?
    Konu Sahibi blueman1975 Forum TDHP-Muhasebe Uygulamaları ve Finansal Raporlama
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 20.Ocak.2013, 02:25
  3. Cevap: 2
    Son Mesaj : 12.Ağustos.2010, 17:45
  4. Ne Yapılmalı ?
    Konu Sahibi MyfateYou Forum Konu Dışı
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 08.Haziran.2009, 17:23
  5. 15,16 ve 17 Yaşa Sözleşme Yapılmalı mıdır?
    Konu Sahibi kamerhan_55 Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 27.Mayıs.2008, 10:34

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36