Merhaba,
Ay içerisinde 30 gün raporlu olan ve çalışmayan personel için ücret hesap pusulası düzenlenir mi?
Teşekkürler...
Merhaba,
Ay içerisinde 30 gün raporlu olan ve çalışmayan personel için ücret hesap pusulası düzenlenir mi?
Teşekkürler...
eğer para ödenmiyor ise tüm rakamlar "0" olarak düzenlenir.
Herhangibir ücret tahakkuk etmeydiyse, ve raporuda elinizde mevcut ise, ayrıca bir ÜCRET PUSULASI çıkarıp imzalatmanın bir anlamı yoktur.
Kolay Gelsin.
?Bir mum diğer mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez?.
Teşekkür ediyorum.Zaten personel doğum izninde ve 16 hafta raporlu, dolayısıyla ücret ödemiyoruz, o yüzden sormuştum, bütün bilgiler "0" olduğu halde imzalatmam gerekir mi diye...
hesap pusulasının amacı, personelin brüt ücretini, çalışma günlerini, izin günlerini, mesai saati ve ücretini... vb. gibi ücret ve kesinti bilgilerini personele tebliğ etmek ve imza karşılığı alınan bir suret ile tebliğ ettiğini ispatlamaktır.
eğer işgören ay içerisinde hiçbir ücret haketmediyse, pusulanın düzenlenmesinin de hiçbir gereği yoktur.
saygılarımla
smmm ahmet balcı
aygılarımla
<br />smmm ahmet balcı
Merhaba,
Cevaplar için teşekkürler.Bir sorum daha olacak: ücret hesap pusulalarına kırmızı mürekkepli kalem ile imza atılmaz diye biliyorum ama doğrumudur?Teşekkürler...
Merhaba,odemirkol Nickli Üyeden Alıntı
Yok böyle bişey ya, olsada yadırganacak bir durum. Resmi evraklara kırmızı kalem ile imza atılmaz durumu söz konusu olduğu için belki soruyorsunuz ama kaldımı günümüzde bunlar.
Bir zararı yoktur. :wink:
?Bir mum diğer mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez?.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)