kamu işçi maaş

Konu: Vergi Dairesine Verilecek Evraklar

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2006
    Mesajlar
    627

    Vergi Dairesine Verilecek Evraklar

    sayın üstadlar vergi dairelerine açılışta kapanışta nakillerde v.s. verilecek evraklar nelerdir bunları mümkünse yazabilrimisiniz


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Ocak.2006
    Mesajlar
    731

    Ynt: vergi dairesine verilecek evraklar

    şahış işletmesi açılışta, işe başlama bildirimi, kira kontatı yada tapu fotokopisi, ikametgah ilmühaberi, nüfus cüzdan aslı ile birlikte fotokopisi, basit usül olmayacaksa imza sirküsü
    nakilde, dilekçe ve yeni işyerinin kira kontrat veya tapusu
    kapanışta dilekçe vereceksiniz.
    açılıştan sonra yoklama ile birlikte vergi levhası tasdik edilecek, alınması gerekiyorsa yazar kasa alınacak (bunu için izin yazısı almanız gerekecek),
    kapanışta malların ve demirbaşların çıkışı yapılacak, kullanmadığınız evraklar ve yazar kasa iptal ettirilecek.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 4
    Son Mesaj : 09.Eylül.2014, 15:23
  2. Cevap: 0
    Son Mesaj : 18.Temmuz.2014, 10:21
  3. Vergi Dairesine SMMM Müşteri Listeleri Verilecek mi ?
    Konu Sahibi veli Forum SMMM Mevzuatı ve Sorunları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 15.Mayıs.2014, 12:00
  4. Vergi Dairesine Verilecek Mükellef Listesi hk
    Konu Sahibi FATİH PESEN Forum Diğer Vergi Kanunları
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 08.Mayıs.2011, 00:11
  5. Cevap: 1
    Son Mesaj : 04.Mart.2011, 22:13

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36