Merhabalar 19 Nisan 2018de vergi kaydımızın açılmış olduğu bir kıraathanemiz var 20 Nisan günü de ruhsat için gerekli evraklarımızı tamamlayıp belediyeye ruhsat için başvurumuzu yaptık. 23 Nisan girdi başka tatil girdi vs. derken 12 gün sonra itfaiyeden yangın raporu için geldiler. Ancak işyerimiz üç katlı olduğu için ekstra merdiven istediklerini belirtip raporu vermediler merdiveni yaptırın bizi arayın dediler ve gittiler. Merdivenin siparişini verdik ancak henüz gelmedi. Dün işyerimize polisler gelip müşterilerimize kimlik kontrolü yaptılar ve ruhsatımızın olmadığına dair tutanak tutup belediyeye ileteceklerini söylediler.
Sorum şu; biz bu konumda ceza yiyecek miyiz?
Ruhsatı almamız gereken bir süre dilimi, yasal bir süre zorunluluğu var mı?
Hayırlı geceler.