kamu işçi maaş

Konu: Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Haziran.2006
    Mesajlar
    37

    Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

    Herkese selamlar..

    LTD sirket olarak ufak bir ofis kiraladik. Ofiste herhangi bir fiziki mal satisi olmuyor.

    Bu ofis acilisini belediyeye bildirmek gerekiyormu?

    Bir de ofisi Haziran ayinda kiraladik, cevre temizlik vergisini ne zaman vermemiz gerekiyor?

    Tesekkurlerimle..


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2006
    Mesajlar
    4

    Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

    merhaba.....

    bağlı bulunulan belediyeye başvurarak ruhsat alma zorunluluğu var.....

    bu zorunluluk mal satışı ile ilgili değil mal satsın veya satmasın belediyeden işletme ruhsatı alınmalıdır........
    ancak ben şimdiye kadar bu tip ufak ofislerin gidipte belediyeden ruhsat aldıklarını görmedim.bundan bikaç zaman önce benim çalıştığım işyerine belediyeden zabıtalar gelmişti ve işletme ruhsatını sormuşlardı biz yok diyince cezası var gidin alın demişlerdi... daha sonra araştırdığımda gerçekten alınması zorunlu

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2006
    Mesajlar
    251

    Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

    ÇTV açısından bildirim yapmanız gerekiyor.
    Bir dilekçe ekinde Kira Kontratı ve VD tutanağı ile ÇTV bildirimi düzenleyip bağlı olduğunuz belediyeye başvurmanız yeterli.
    [color=green]Kazandığında paylaşmıyorsan; kaybettiğinde de paylaşamazsın[/color]

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2006
    Mesajlar
    251

    Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

    tüm işyerleri ruhsata tabi ancak uygulamada gıda,kimyevi madde ve diğer üretim firmaları için zorunlu.
    geçen yıl bazı belediyeler kaynak sağlama amaçlı bir denetim yaptılar tespit sonrası ruhsat alanlar da almayanlar da oldu.
    uzun yıllar ruhsatsız çalışan bir sürü ofis niteliğinde işyeri var.
    açıkçası birazcık gözdağı verme amaçlı yapılıyor.
    yaptırmasanız da olur.
    [color=green]Kazandığında paylaşmıyorsan; kaybettiğinde de paylaşamazsın[/color]

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Fatura Cildi Çalındı, Ne Yapmak Gerekiyor?
    Konu Sahibi ZİNDAN Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 06.Mayıs.2016, 14:54
  2. Dropshipping Fatura Kesmek İçin Ne Yapmak Gerekiyor?
    Konu Sahibi ufukgul88 Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Mart.2015, 12:58
  3. İşyeri Açılışı Belediyeye Bildirim
    Konu Sahibi karapinar Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 18.Temmuz.2014, 15:13
  4. Ssk iş yeri naklinde ne yapmak gerekiyor?
    Konu Sahibi stajer34 Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 08.Ağustos.2012, 17:11
  5. Home/Ofis' den ürün satışı yapmak istiyorum.?
    Konu Sahibi byblack00 Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 24.Mart.2010, 12:41

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36