kamu işçi maaş

Like Tree45Beğeni

Konu: Kadıköy Buluşması

  1. #11
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.812
    Ben alkol kullanmam ama içenede mani olmam mekânda varsa serbestsiniz
    tancam bunu beğendi.

    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  2. #12
    ferhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ferhat isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    5.459
    Bizde geliyoruz.Aşkın üstatla
    tancam bunu beğendi.

  3. #13
    ksimkesyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ksimkesyan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Mesajlar
    2.467
    Zaten Aşkın gelmesin, bak neler oluyo....
    Saygılar,
    Kevork Simkeşyan

  4. #14
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.812
    Alıntı ksimkesyan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten Aşkın gelmesin, bak neler oluyo....
    Dokunmayın Şaban'ıma,pardon Aşkın'ıma
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  5. #15
    Üyelik tarihi
    Mart.2017
    Mesajlar
    171
    Sizlerle bu vesile ile tanışmak ve değerli fikirlerinizden yüz yüze de istifade etme fırsatını kaçırmak istemem.
    ben de geleceğim eğer sizin için de uygunsa...
    Tahsin Kurt bunu beğendi.
    Yorumlarım şahsi fikirlerimdir. Hukuki sorumluluk yoktur.

  6. #16
    a.makineci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    a.makineci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2005
    Mesajlar
    2.047
    Alıntı Tahsin Kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yer tamam arkadaşlar.

    KADIKÖY SARAYI
    Caferağa Mühürdar Cd.No:38 (Akmar-ptt arkası,Garanti Bankası yanı)


    https://tr.foursquare.com/v/kad%C4%B...2dc865f116b0ed

    Saat 14:30 ordayım.
    Telefonumuda yazıyorum.Gelen arkadaşlar beni arayabilirler. 0533 5675008
    (Bu arada sevgili admin,banner için teşekkür ediyorum)

    Merhaba ;

    İstanbul harici katılılabilir miyiz 😀 ve 4.Kasım son kararınız mıdır ?
    Abdullah MAKİNECİ
    Serbest Muhasebeci Mali Müşavir

  7. #17
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.812
    Abdullah abi selam.
    Abi bilmiyorum konseyi toplayıp karar vermemiz lazım
    Yalnız 4 veya 5'i olmazsa Kasım ayı için başka uygun bir gün görünmüyor gibi.Malum geçicilere daldık mı kolay kolay çıkamayız.
    5'i olabilir mesela.Ama yine ortak kararımız olsun.Arkadaşlara nasıl uyarsa benim için farketmez.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  8. #18
    ksimkesyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ksimkesyan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Mesajlar
    2.467
    Abdullah Makineciyi aramızda görmeyi çok isterim, ancak pazar günü (5 kasım ) benim sabahtan başka bir etkinlikte bulunmam gerekiyor, gerçi herkese uyuyorsa sadece beni mazur görün.
    Saygılar,
    Kevork Simkeşyan

  9. #19
    a.makineci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    a.makineci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2005
    Mesajlar
    2.047
    Merhaba ;

    4.Kasım diyelim mi o zaman ?
    Kendi aracımla gelemeyeceğim için gidiş dönüş biletlerini halletmem gerekiyor.
    Biraz tez canlıyımdır diye anlatmıştım biliyorsunuz .
    Abdullah MAKİNECİ
    Serbest Muhasebeci Mali Müşavir

  10. #20
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.812
    Abdullah abi,geliş saatinizi ve yerinizi bildirin alayım sizi.
    Vip hizmetimiz mevcuttur,hiç sorun değil,memnun olurum
    muratgormez bunu beğendi.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. 11 Ağustos İstanbul Buluşması
    Konu Sahibi Tahsin Kurt Forum Konu Dışı
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 10.Ağustos.2018, 11:20
  2. 25-26 Kasım Ankara Buluşması
    Konu Sahibi Tahsin Kurt Forum Konu Dışı
    Cevap: 56
    Son Mesaj : 03.Ocak.2018, 13:05
  3. Cevap: 1
    Son Mesaj : 04.Ağustos.2011, 21:32
  4. Cevap: 22
    Son Mesaj : 04.Nisan.2011, 11:54
  5. istanbul buluşması
    Konu Sahibi ayk Forum Konu Dışı
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 12.Ağustos.2005, 22:01

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36