merhaba,

işyerinde acil durum ekiplerinin belirlenmesi hususunda nasıl bir yol izlenmelidir?

işyerlerinde acil durumlar hakkında yönetmeliğe göre; tehlikeli sınıfta yer alan bir işyerinde,
Arama,Kurtarma ve Tahliye için 40 kişide 1 kişi
Yangınla mücedele 40 kişide 1 kişi
İlk yardımcı 15 kişide 1 kişi

Binaların Yangından Korunması hakkında yönetmeliğe göre ise;
söndürme ekibi 3 kişi
kurtarma ekibi 3 kişi
koruma ekibi 2 kişi
ilk yardımcı 2 kişi

sorum; tehlikeli bir işyerinde acil durum ekibi belirlenmesi esnasında her iki yönetmelik ayrı ayrı mı dikkate alınmalı? uygulamada nasıl oluyor?

şimdiden teşekkürler.