herkeze merhaba
bir benzin istasyonu yenilenme kararı ile komple yıkılacak
yaklaşık 45 personel çalışıyor.ve bu inşaat 2 ay sürecek.sosyal güvenlik yönünden ve diğer vergiler yönünden izlemem gereken yasal yol konusunda sizlerden yardım almak istiyorum.
örneğin 2 ay faaliyeti inşaat nedeni ile duracak bir işyerinde o an işe gelmeyen personel başına herhangi bir şey geldiğinde iş kazasına tabi tutulmamalı..çünkü bu 45 personelin maaşlarını kesmeyi düşünmüyor yönetim.pirimlerini de ödeyecek?

bir de inşaat işlerinde taşeronluk sözleşmesi alt işverenlik vs.bunlarla ilgili de bir çok düzenleme yapıldı...bir şey kaçırmak istemiyorum
özetle yasal yönden bir sıkıntıya düşmemek için ne yapmalıyım? yardımcı olur musunuz?