kamu işçi maaş

Konu: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    50

    Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    arkadaşlar ;

    konu biraz karışık o nedenle sizden bir fikir almak istedim.. SGK ve İŞKUR'a kayıtlı olmasına rağmen bölge çalışmaya bildirilmeyen 3 adet şubemiz var bunların 2 sinin bildirim süresi 1 yıldan fazla geçmiş biride 1 mart yada 1 nisan2009'da açıldı ama bunda da geciktik.

    1- ne yapmamızı önerirsiniz?
    2- başvurduğumuzda ne gibi bir ceza uygulanır?
    3- 1 ağustosta çıkacak yasayı beklesek kurtulma şansımız var mıdır?

    Başlık açarken büyük harf kullanmayınız. Forum Kurallarını okuyunuz.

    Ne yaparsan yap, insanların seni anladığı kadarsındır...

  2. #2
    T U R K O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    T U R K O Guest

    Ynt: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Bölge çalışma işyeri bildiriminde bazen görmezden gelerek ceza uygulamayabiliyor. 1/8 itibaren açılacak işyerleri için bç işy.kaydı yok ancak işyeri açılışında ent.şekilde bölge nosu verilmesi veya sgk işv.nolarının bölge çalışmaca kullanılması olacaktır. Mevcut işv. için e-bildirgede bölge nosunun yazılması istenmektedir.

  3. #3
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.768

    Ynt: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Selamlar,
    1- Her şartta bildirim yapmanızı öneririm.
    2- Müdürlükte çalışanların dediklerine göre şahıs firmalarına ceza var,şirketlere yok.İlginç ama aynı anda iki müracaatım olmuştu geçen yıl,biri şahıstı.Şahısa ceza geldi,şirkete hala gelmedi.
    3- Yorum yok
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    50

    Ynt: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Alıntı twolf Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar,
    1- Her şartta bildirim yapmanızı öneririm.
    2- Müdürlükte çalışanların dediklerine göre şahıs firmalarına ceza var,şirketlere yok.İlginç ama aynı anda iki müracaatım olmuştu geçen yıl,biri şahıstı.Şahısa ceza geldi,şirkete hala gelmedi.
    3- Yorum yok
    nasıl yani şirketlere yok tam tersi olması gerekmiyormu yani şirketlerden daha fazla ceza alırlar normalde bişeyler değişiyor sanırım

    başvuracağım ama çok ceza yermiyiz bilmiyorum açıkçası çekincemde o
    Ne yaparsan yap, insanların seni anladığı kadarsındır...

  5. #5
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.768

    Ynt: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Sayın serkand şaşılacak bir durum maalesef ama çalışan memurun söylediği aynen böyle.Nitekim uygulamada da böyle olduğunu gördük.Ama şu an durum nedir bilemiyorum.Saygılar.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    50

    Ynt:Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Alıntı twolf Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın serkand şaşılacak bir durum maalesef ama çalışan memurun söylediği aynen böyle.Nitekim uygulamada da böyle olduğunu gördük.Ama şu an durum nedir bilemiyorum.Saygılar.
    eğer yanlış anlamazsanız bişey daha soracağım bu birde yazılı bir şey değil değilmi?siz birde okudunuzmu hiç böyle birşey
    Ne yaparsan yap, insanların seni anladığı kadarsındır...

  7. #7
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.768

    Ynt: Bölge Çalışmaya Geç Bildirim Hakkında

    Tabiki yazılı değil,kanuna bakarsanız şirket şahıs ayırımı olmadan ceza kesileceğinden bahsediyor.Biz zaten geçen yıl geriye dönük müracaat olursa ne kadar ceza gelebilir sorusuna cevap aramak için danıştık ama verilen yanıt bu şekildeydi.Bizde her halükarda müracaat yapılacağından evrakları sunduk ve söyledikleri gibi bir durumla karşılaştık.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Bölge çalışmaya vardiya bildirimi
    Konu Sahibi FNDŞAHİN Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 10.Mayıs.2012, 12:37
  2. Cevap: 2
    Son Mesaj : 20.Mart.2012, 18:51
  3. Bölge Çalışmaya Bildirmeme Cezası
    Konu Sahibi mozkanz Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 01.Nisan.2009, 18:19
  4. Ltd Hisse Devirleri Bölge Çalışmaya Bildirilecekmi
    Konu Sahibi accound Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 02.Eylül.2008, 17:38
  5. EK-1 EK-2'lerin Bölge Çalışmaya Gönderilmemesi
    Konu Sahibi aodabası Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 01.Aralık.2006, 13:15

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36