Merhaba,
Gecen Pazartesi is degistirdim ve yeni isimde onume problemli bir konu geldi. Su anda onu cozmeye çalışıyorum ama yardıma ihtiyacım var cunku pek çok bilgiye ulaşamıyorum.

işçi 5/10/2009 23:30 da İŞ KAZASI geçiriyor, bir özel hastaneye gidiyor ve ameliyat olup 5 gün rapor alıyor.
daha sonra devlet hastanesinden peşpeşe 4 rapor daha alıyor:
7/10/2009-12/10/2009 (özel hastane raporu)
14/10/2009-19/10/2009
19/10/2009-30/10/2009
30/10/2009-8/11/2009
9/11/2009-8/12/2009

Prim Ödemeleri ise,
Ekim 24 gün
Kasım 30 gün
Aralık 30 gün olacak.

Bu çalışan kurumdan rapor parasını almaya çalışıyor ama alamıyor. SGK yı aradım ilk iş kazası beyanlı vizite kağıdı görünmüyor, onula gelsin dediler. İşçiyi gönderdim ona da tüm raporların için vizite kağıtı lazım dmeişler ama iş kazası tarihini 14/10/2009 yazın diyorlar. Bildiirmler yapılmış, haliyle böyle bir değişiklik zaten münkün değil.
Ne yapsam nasıl çözerim bilemedim?