Merhabalar ,2011-04 ayına e bildirge de ait 3 adet personeli 6111 kanun maddesi ile bildirdim. 2012 Nisan ayında işyerine sgk dan .6111 kanun maddesiyle ilgili 2011-04 ayına ait 2 adet personelin işyeri ortalamasının altındadır hata açıklamasıyla bir yazı geldi ve 30 gün içerisinde aylık prim hizmet belgelerinin iptal edilerek igili dönem ait kanun maddesi secilmeden asıl aylık hizmet verilmesini istediler.bunla ilgili ;
1)iptal işlemini nasıl yapacağım.Sgk mı yapacak ?
2) yeni vereceğim belge asıl mı yoksa ek mi olacak?
3 )ek hizmet belgesini nasıl yapacağım.örneği olan varsa gönderebilirmi?bayrambilicen@hotmail.com adresine.
4)sgk nasıl hesaplayacak.cezası ne kadar olur.idari para cezası ve gecikme cezası ?
5) ödemeyi nasıl yapacağım.mart 2012 ve nisan 2012 e bildirgede indirimden yararlanabilirmiyim.
bilgisi olan acil yazarsa sevinirim.[bayrambilicen@hotmail.com