kamu işçi maaş

Like Tree1Beğeni

Konu: Hastaneler Artık İşgöremezlik Raporu Vermiyor ?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Nisan.2008
    Mesajlar
    87

    Hastaneler Artık İşgöremezlik Raporu Vermiyor ?

    Hastaneler artık işgöremezlik raporunu kağıt ortamında kişinin kendisine vermiyorlarmış, online sisteme giriyorlarmış. E peki eksik gün bildirimlerinde ne koyacaz ekine ? Bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ?


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Nisan.2010
    Mesajlar
    43

    Ynt: İşgöremezlik raporu

    Merhaba,

    e-ödenek sistemi devreye girdi, artık iş görememezlik raporlar tckimlik no ve rapor tarihine göre arama yapılabiliyor olacak.ama şuan online rapor görüntüleyemiyoruz.
    detaylı bilgi için ;
    http://www.sgk.gov.tr/wps/wcm/connec...5-d04eb135ddf9

    bilgilerinize.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Nisan.2008
    Mesajlar
    87

    Ynt: Hastaneler artık işgöremezlik raporu vermiyor?

    teşekkürler,

    kağıt ortamında bize bi şey gelmeyecek yani.... dolayısıyla da eksik gün bildirimlerine bir şey eklenmeyecek...

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    175

    Ynt: Hastaneler artık işgöremezlik raporu vermiyor?

    kiş kaç gün rapor aldı ne zaman bitiyor ya da çalışabilir mi kontrol mü olduğunu sistemden mi öğrenecek?

  5. #5
    aşkınbulduk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    aşkınbulduk isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Aralık.2008
    Mesajlar
    2.355

    Ynt: Hastaneler artık işgöremezlik raporu vermiyor?

    Alıntı PlainCoffee Nickli Üyeden Alıntı
    Hastaneler artık işgöremezlik raporunu kağıt ortamında kişinin kendisine vermiyorlarmış, online sisteme giriyorlarmış. E peki eksik gün bildirimlerinde ne koyacaz ekine ? Bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba ?
    daha bugün geldi bir rapor?
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Eylül.2009
    Mesajlar
    299

    Ynt: Hastaneler artık işgöremezlik raporu vermiyor?

    Muhasebe bürolarının halini düşünebiliyor musunuz? yeni bir angarya demektir bu.
    Eskiden işçi raporu kağıt olarak aldığı zaman işverene ( unutmazsa ) veriyordu işverende ( unutmazsa ) bizlere veriyordu. Şimdi işçi muayene oldum ilacımı aldım işim bitti diyecek raporu var mı yokmu bizlere bu bilgi gelmeyecek dolayısıyla bordroları dah, yanlı yapabileceğiz ondan sonra işin yoksa durumu düzeltmeye çalış.

    Şimdi bu yeni bir eziyet veya angarya değil midir.

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Nisan.2010
    Mesajlar
    43

    Ynt: Hastaneler artık işgöremezlik raporu vermiyor?

    arkadaşlar,
    elektronik ortamda sorgulama yapabilen var mı?
    tşk.

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Mesajlar
    379
    arkadaşlar bu durumla ilgili bir gelişme var mı çalışanımıza hastane elden rapor vermemiş sistemden onayladık ancak eksik gün bildiriminde nasıl yapacağız??

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Mesajlar
    1
    Alıntı kadirdiloglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu durumla ilgili bir gelişme var mı çalışanımıza hastane elden rapor vermemiş sistemden onayladık ancak eksik gün bildiriminde nasıl yapacağız??
    sistemden çıktı yapıp ek 10 eklenmez mi?
    ,

  10. #10
    ZİNDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ZİNDAN isimli Üye şuanda  online konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Eylül.2006
    Mesajlar
    6.935
    Alıntı minik103 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sistemden çıktı yapıp ek 10 eklenmez mi?
    ,
    Alınamayanlarda, olabilir.Biz de öyle yapıyoruz.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Geç Gelen İşgöremezlik Raporu
    Konu Sahibi NURETNS Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 19.Haziran.2017, 10:43
  2. 37.Hafta İşgöremezlik Raporu Hk.
    Konu Sahibi mavimor Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 25.Temmuz.2014, 15:06
  3. İşgöremezlik Raporu Hakkında
    Konu Sahibi beautymoon Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 21.Mart.2014, 13:44
  4. İşgöremezlik Raporu Hk.
    Konu Sahibi VUSLAT Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 19.Kasım.2013, 00:43
  5. Doğum Yapan İşçi İşgöremezlik Raporu
    Konu Sahibi beyza Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 07.Temmuz.2007, 16:20

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36