taşeron kamu işçi maaş programı

Konu: SGK Numarasının Vergi Dairesine Bildirimi Önemli Ek 8 !!!!

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Eylül.2018
    Mesajlar
    22

    SGK Numarasının Vergi Dairesine Bildirimi Önemli Ek 8 !!!!

    Merhaba,

    yeni açılan sgk dosyalarımıza ait sgk numarasını vergi dairesi sistemine girmemiz gerekiyormu ?.... internet vergi dairesindeki sgk no ile vergi numarasını eşleştirme alanında 1 adet sgk numarası mevcut fakat şube açtık ve sgk dosyasını ağustosta açmamıza rağmen otomatik olarak buraya gelmemiş.... kendimiz yeni kayıt diyerek eklemelimiyiz... 1 yıl önce tüm sgk dosyaları için ek 8 ile bilidirm şartı gelmişti fakat tek sefere mahsus yazıyordu tebliğde... muhtasarda 2 adet şube ve sgk beyan edicez fakat vd sisteminde tek sgk numarası mevcut... nasıl bir yol izlemeliyiz ?


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Mesajlar
    225
    Detayı bilmiyorum ama Bildirge sayfası/ Kullanıcı işlemleri kısmında İşyeri Vergi no / Mernis No Güncelleme ekranı mevcut.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Mart.2011
    Mesajlar
    74
    Merhaba
    Şube yi açtığınız bölgenin bağlı olduğu vergi dairesine Şube açıldığına dair bilgilendirme dilekçesi (Noter Tasdikli Yönetim Kurulu Kararı Fotokopisi, Sicil Tasdikname Fotokopisi, Şube Yetkilisi imza sirküsü fotokopisi, işyeri kira ise kira sözleşmesi değilse tapu fotokopisi eklerini içeren) vermeniz gerekiyor. Daha sonra dilekçeyi verdiğiniz vergi dairesinden yoklama için gelirler. Yoklama yapıldıktan sonra şubenin adres bilgilerini sistemde görürseniz yeni kayıt diyerek şubenizi ekleyebilirsiniz.(eklemelisiniz)
    Kolay gelsin

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Mesajlar
    373
    Alıntı sitkicelebi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba
    Şube yi açtığınız bölgenin bağlı olduğu vergi dairesine Şube açıldığına dair bilgilendirme dilekçesi (Noter Tasdikli Yönetim Kurulu Kararı Fotokopisi, Sicil Tasdikname Fotokopisi, Şube Yetkilisi imza sirküsü fotokopisi, işyeri kira ise kira sözleşmesi değilse tapu fotokopisi eklerini içeren) vermeniz gerekiyor. Daha sonra dilekçeyi verdiğiniz vergi dairesinden yoklama için gelirler. Yoklama yapıldıktan sonra şubenin adres bilgilerini sistemde görürseniz yeni kayıt diyerek şubenizi ekleyebilirsiniz.(eklemelisiniz)
    Kolay gelsin
    merhaba,

    bizim yönetim kurulu karar aldı ve 1 Eylül 2018 tarihi itibariyle bir işyeri kiraladık. Bu yeni işyerini ne zamana kadar vergi dairesine bildirmeliyiz. Bizim şu anda 1 ayı geçmiş durumda ne gibi cezalarla karşılaşılıyor.

    2.Sorum ise depo olarak bildirdiğimiz bir işyerini üretime geçirmek istiyoruz. Burada ne gibi işlem yapmalıyız?

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Vergi Dairesine Mükellef Bildirimi
    Konu Sahibi sitkicelebi Forum SMMM Mevzuatı ve Sorunları
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 15.Mayıs.2012, 11:13
  2. Şubenin Vergi Dairesine Bildirimi
    Konu Sahibi bybyby Forum Türk Ticaret Kanunu
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 07.Aralık.2009, 22:18
  3. Mükellef Listesinin Vergi Dairesine Bildirimi
    Konu Sahibi ferhat Forum Diğer Vergi Kanunları
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 29.Mayıs.2009, 12:00
  4. İnşaatın Vergi Dairesine Bildirimi
    Konu Sahibi hamdilevent Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 26.Mayıs.2009, 12:30
  5. Vergi Dairesine İşçi Bildirimi
    Konu Sahibi flash-aa Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 22.Mayıs.2008, 21:25

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36