kamu işçi maaş

Konu: Nakit Ücret Desteğinde Bordrolama

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Kasım.2007
    Mesajlar
    36

    Nakit Ücret Desteğinde Bordrolama

    işçi 01 nisandan itibaren ücretsiz izne çıktı. 17 nisan a kadar olan ücretsiz izin (21) kodlu, 17 nisandan itibaren olan ücretsiz izin 28 kodlu.
    30 gün eksik bildireceğimiz için (29) kodunu kullanacağız.

    Sormak istediğim şey şu;
    nisan ayı bildirgesini yaparken ücretsiz izne çıkanlar için kısa çalışma ödeneğinde olduğu gibi ilk 7 günlük prim ödemesini yapacak mıyız, 7 gün prim yapıp 23 eksik gün ile 29 kod yazıp,

    yoksa 30 gün eksik gün yayıp prim tahakkuk ettirmeyip 29 kodu mu kullanmalıyız.
    Teşekkürler


  2. #2
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    8.039
    Alıntı se.gi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işçi 01 nisandan itibaren ücretsiz izne çıktı. 17 nisan a kadar olan ücretsiz izin (21) kodlu, 17 nisandan itibaren olan ücretsiz izin 28 kodlu.
    30 gün eksik bildireceğimiz için (29) kodunu kullanacağız.

    Sormak istediğim şey şu;
    nisan ayı bildirgesini yaparken ücretsiz izne çıkanlar için kısa çalışma ödeneğinde olduğu gibi ilk 7 günlük prim ödemesini yapacak mıyız, 7 gün prim yapıp 23 eksik gün ile 29 kod yazıp,

    yoksa 30 gün eksik gün yayıp prim tahakkuk ettirmeyip 29 kodu mu kullanmalıyız.
    Teşekkürler
    Merhaba
    Ücretsiz izin desteğini kısa çalışma ödeneğiyle karıştırmamak lazım.Burada 7 günlük süre diye birşey yoktur. sıfır gün çalışma 30 gün eksik gün bildirimi yapılacak ve 29 koduyla beyan edilecektir,hepsi bu.
    Yani son cümleniz bu anlamda doğru.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Kasım.2007
    Mesajlar
    36
    Cevap için teşekkür ederim. İsmmmo youtube deki bi seminerinde nakit ücret desteği için 7 günlük primden bahsedilmişti de, bende o yüzden çelişkide kaldım.

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Eylül.2019
    Mesajlar
    16
    Merhaba
    Nisan ayında kçö ye başladık.
    Ücretsiz iZin desteğindekilere 29 kod bildirdim.(çünkü 14 günü devlet karşıladı . Mayıs bildirgemde 28 kod olacaklar )
    Hem kçö hem ücretsiz izin olan personeli 27 kod ile bildirdim .
    Tamamen kçö olan personeli 18 kod ile bildirdim. ( bir personele sehven 27 kod yazmışım , dilekçe ile halledebilirim diye düşünüyorum)
    Emekli olup çalışmayan personele 21 kod yazdım . Aralarında kısmi süreli sözleşmeli olupta hiç çalışmamış olanlarada 21 kod yazdım.
    Yanlış kod ile bildirdirdiğim var mıdır acaba arkadaşlar ?
    Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Bordrolama Hk.
    Konu Sahibi BSEdanismanlik Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 25.Ekim.2011, 17:27
  2. Nakit akış
    Konu Sahibi stajyer32 Forum Konu Dışı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 05.Ekim.2010, 14:00
  3. KDV Nakit İade
    Konu Sahibi ysnacar Forum KDV
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 26.Nisan.2010, 15:03
  4. Sigorta Primi Desteğinde Son Durum
    Konu Sahibi ferhat Forum Sosyal Güvenlik Mevzuatı Makaleleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 19.Ağustos.2009, 11:23
  5. Bordrolama hizmeti veren firma hk.
    Konu Sahibi beyhansrn Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 20.Ekim.2008, 11:04

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36