kamu işçi maaş

Konu: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2007
    Mesajlar
    55

    Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    Merhaba


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Şubat.2007
    Mesajlar
    14

    Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    tesmerden gelen cevaba göre bir ymm bürosunun bir odasını malimüşavir kiralaya bilir anlamınadamı geliyor

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Ocak.2007
    Mesajlar
    30

    Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    evet arkadaslar bu konuda her kim ne biliyorsa lutfen yazsın bende yeni buro acıyorum cok kişiye danısmama ragmen bazen yogunluktan bişeyleri atlayabiliyoruz mesela ben smk defterini işe baslamamı vermeden önce noterde onaylatmayı unutmusum ve bu yuzden dakika bir gol biirr oldu ve moralim bozuldu.neler yapılabilr lütfen herkes bişey yazarsa cok aydınlatıcı olur biz (daha dogrusu kendi adıma konusayım)cömezlere yardımmm...

  4. #4
    NİSAN123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NİSAN123 Guest

    Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    Alıntı kalimera Nickli Üyeden Alıntı
    mesela ben smk defterini işe baslamamı vermeden önce noterde onaylatmayı unutmusum ve bu yuzden dakika bir gol biirr oldu ve moralim bozuldu.neler yapılabilr

    bu sizin hatanız olmuş.işlemlere başlamadan biraz araştırma yapıp,yasaları okusaydınız sonra icraata geçseydiniz durum böyle olmazdı.

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Ocak.2006
    Mesajlar
    731

    Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    sayın serderyılmaz, 1. sorunuz bağkur primi ne kadardır, cevap, www.bagkur.gov.tr adresi, bağkurla ilgili herşeyi ordan öğrenebilirsiniz.( yeni olduğunuza göre cevabı direk yazmayalım, sitesinden bakın, belki başka şeylerde öğrenebilirsiniz.
    2-4- eski muhasebeciden, tutmuş olduğu defteri, o firmaya ait, gelir gider dosyalarını, muhtasar beyanname, kdv bilgilerini, son 3 yıla ait, işletme hesap özeti, yada bilanço gelir tabloları örneklerini isteyebilirsiniz, 3-defteri elden tasdik ettirdiyse elde işlersiniz ama bu zamanda kimsenin el defteri tasdik ettireceğini sanmam, aldığınız aya kadar defterleri döktürüp verebilir, yada muhasebe programınız aynı ise direk bilgileri bilgisayarınıza aktarabilirsiniz 5- normal açılış işlemleri gibi, defter tasdiki işe başlama tarihinden önce yada aynı tarihli olacak, fazladan oda kayıt belgesi ile smmm ruhsatını isteyebilirler.
    en önemli konu, araştırmacı olacaksınız, bir işe başlamadan önce ne kadarda biliyor olsanız bile, yapacağınız işlemin doğrulunu araştırabilirsiniz, www.google.com.tr adresine aramak istediğniz konuyu yazın, size yardımcı olacak kadar birşeyleride mutlaka bulursunuz.

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Ocak.2006
    Mesajlar
    731

    Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

    bu arada ek olarak, aynı daire içerisinde iki tane muhasebe bürosunun olmasıda pek doğru birşey olmaz, bir dükkanda iki manifaturacının çalışması gibi birşey olur sanırım.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. ÖKC ve Cafe Açılış İşlemleri Hakkında Yardım
    Konu Sahibi alprkpln Forum İş Kanunu Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 21.Nisan.2016, 13:31
  2. Cevap: 1
    Son Mesaj : 08.Ocak.2014, 13:14
  3. Büro açılış finansman önerileri
    Konu Sahibi ileti Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 26.Mayıs.2011, 08:37
  4. Yeni Sosyal Güvenlik Yasası Hakkında Bilgi ?
    Konu Sahibi Vegita Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 19
    Son Mesaj : 11.Haziran.2008, 11:06
  5. TAŞINDI: Yeni Sosyal Güvenlik Yasası Hakkında Bilgi ?
    Konu Sahibi ebru şener Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 14.Mayıs.2008, 18:09

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36