kamu işçi maaş

Konu: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2009
    Mesajlar
    3

    Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    merhaba sevgili arkadaşlar, büro açmaya karar verdim. ancak kiralık büro ararken karşıma başka birşey çıktı. tanıdık birinin bürosu var. muhasebe bürosu değil. ancak tam teşekküllü muhasebe bürosu şeklinde kullanılabilir. bütün eşyaları bana bırakıp (klima, buzdoabı, faks, yazıcı, vs) aylık 1000 tl kira karşılığında büroyu bana kiralamak istiyor. orayı tutarsam ruhsatı asıp işe başlayabilirim. ancak bütçem aylık 250-300 kira ödemeye elverişli. fakat büro o kadar güzel ki hayallerimin çok üstünde. ve günlerdir aklımdan çıkmıyor. sizce ne yapmalıyım. bu fırsatla hiç karşılaşmamış gibi yapıp büro aramaya devam mı edeyim? lütfen bana fikirlerinizi yazın. çünkü hayatımın en önemli kararını verme aşamasındayım.


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2009
    Mesajlar
    13

    Ynt: Büro açmaya karar verdim ama .....

    arkadaşım bence hayallerini bir süre daha ertele.senin bütcene daha uygun bir yer bul derim bence.daha sonra sıkılmaktansa veya borçlanmaktansa şimdi daha küçük mütavazı bir yerle başla.işlerini yoluna koydun mu 1-2 sonra istediğin büroya kavuşursun inşallah.hayırlısı olsun

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Haziran.2009
    Mesajlar
    236

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    Bu devirde 1000 tl gibi dükkana vermek ağır olur biraz ufaktan baslayarak hayallerine ulasman daha iyi olur
    Bir Haziran ayı ile başlar ...<br />Bir Ekim ayı ile sona erer ...<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; ERROR .

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Nisan.2009
    Mesajlar
    1.210

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    Bu devirde bırakın 1000 TL yi, 300-500 TL ye bile 3-5 mükellefle dışarıda büro tutanlara şaşırıyorum, şimdiki zamanda büroya ne ihtiyaç varki yani düşününce home office denilen bir şey var evinizin bir odasınıgüzel bir çalışma odası yapın nasılsa artık programlar internet üzerinden rahatça kullanılabiliyor müşterinize gidin belgelerini orda işleyin tertemiz ne belge evraklama nede evrak kayboldu veri tabanı çöktü derdiniz olsun. Ne gerek var büroya, Müşavirinin bürosunu gören kaç müşteri var bu memlekette
    Benim müşavir arkadaşım bu şekilde 4 yıldır gül gibi işini gücünü 1 laptop ile götürüyor daha 1kr kira vermiş değil.

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    33

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    20-30 mükellefi olan için bile yüksek bir tutar bu. içinde 4 tane plazma falan olsa ne yazar senden başka kolay kolay gelen olmayacakki o büroya. hele hele mükellef portföyün falan yoksa bir yıl sonra 20 000 tl içerde olursun ve 1 yılda o güzel büroyla bulduğun 4 işletme defterini devredecek adam ararsın. çok karamsar konuşuyor olabilirim ama 300 tl kira 40tl aidat veriyorum ve keşke daha uygun bir yer bulabilseydim diyorum. gerçi herkesin içinde bulunduğu koşullar farklıdır müşteri toplama yeteneği dayanma gücü vs.... ama yakın zamanda büro açmış biri olarak kesinlikle tavsiye etmem.
    başarılar....

  6. #6
    T U R K O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    T U R K O Guest

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    Alıntı stonhand Nickli Üyeden Alıntı
    ... Ne gerek var büroya, Müşavirinin bürosunu gören kaç müşteri var bu memlekette
    Benim müşavir arkadaşım bu şekilde 4 yıldır gül gibi işini gücünü 1 laptop ile götürüyor daha 1kr kira vermiş değil.
    O kişinin adını ve bağlı olduğu odayı verinde işyeri açmadığından başını belaya sokalım. ;D SM/SMMM bağımsız çalışmak için mutlaka bağımsız büro tutmak zorunda.
    _________________________________________________
    Boş bir büroya ihtiyaç olan mobilya vs harcayacağınız para+ödeyeceğiniz kira ile sizin kullanımınıza bırakılan eşyaları ile beraber kiralayacağınız büro karşılaştırmasını yapmalısınız. Hangisi size makul gelirse ve ne kadar süre bu masraflara katlanabileceğinizide göz önüne alarak tercihinizi yapın.

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Haziran.2008
    Mesajlar
    553

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    Alın size demirbaş fiyatları karşılaştırın

    180 Cm büyüklüğünde köşeli masa +sehpa 230 TL
    Müdür kolduğu 100 TL
    Kapaksız dosya dolabı :75 TL
    Bir üçlü iki tekli sunni deri büro koltuk takımı 350 TL
    Faks 120 TL (YAZICI +fOTOKOPİ+TARAYICI+FAKS)
    Buzdolabı ihtiyaç yok ama 225 TL Bürop tipi buzdolabı

    V.s. V.s.


    Bu fiyatlar Küçükyalı'daki Büro mobilyası satan dükkanların peşin kredi kartsız ,faturasız fiyatları

    Yani gördüğünüz gibi nerdeyse bir aylık kiranıza Büronuzda size lazım olan şeyleri alabiliyorsunuz.

    Onun için hiç gerek yok O kadar büyük bir yükün altına girmeye

    Her yerde kullanılmış eşye satan dükkanlar var gidin gezin dediğiniz bürodaki eşyaların hepsini en fazla 1.000 TL ye bulabileceksiniz.

    Kolay gelsin .


    S.M.M.M.

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Ocak.2008
    Mesajlar
    480

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    başlangıç için 1000 tl çok..hayallerinizi biraz erteleyin bence..başarılar..
    oky

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Haziran.2009
    Mesajlar
    9

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    bencede aylık 1000 tl mesleğe yeni atılanlar için oldukça fazla.büro için gerekli malzeme masa sandalye ve dolap.iş yerinin güzelliği size cazip gelmesin.olaya maddi açıdan bakın.

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Mart.2006
    Mesajlar
    283

    Ynt: Büro Açmaya Karar Verdim ama .....

    arkadaşım çıldırmış olmalısın )Ben 5 işletme bir bilançoyla 200 tl ödüyorum ve gelecek yıl için biraz daha uygun yer arıyorum su anda başabaş gidiyorum cebime para koyamıyorum.1000 tl çok fazla gerçekten baban zenginse bilemem tabi ama sen 300ü falan unut direk 150 tl lik yerlere bak inan çokda önemli değilmiş dayayıp döşedik ama bu iş müşteri pörtföyüne bakıyor ben 4 ay oturdum daha yeni yeni hareket var sabır isteyen bi meslek ama açacaksan asla pesetmemen gerekir kendine güveniyorsan eğer 1 2 yıl sabredicem diyorsan herkesin kısmeti vardır kendine göre.Ama bence ilk etapta müşterilerini bi toparla ona göre karar ver
    Evde ofis yasak bu arada yasak olmasa bile sahşi fikrim evdeki ilerlemen bürodaki ilşerlemene anzaran sanki biraz daha yavaş olur.Büroyu açman lazım bağımsız çalısıcaksan sabit bi işyeri olamalı o ne öyle evde falan mali müşavirsin sonuçta soranlara evde tutuyom abi param yok diyemezsin

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Karar Verdim Büro Açıyorum .Yardımlarınızı Bekliyorum;)
    Konu Sahibi nevarneyok Forum SMMM Mevzuatı ve Sorunları
    Cevap: 72
    Son Mesaj : 02.Eylül.2013, 18:55
  2. Ba-Bs'ye Düzeltme Verdim. Yanlış mı Yaptım ?
    Konu Sahibi stajyeradayi Forum TDHP-Muhasebe Uygulamaları ve Finansal Raporlama
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 09.Kasım.2012, 15:31
  3. Muhtasarıda yanlış verdim
    Konu Sahibi Redgreen Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 17.Temmuz.2012, 17:13
  4. Beyannameleri Geç Verdim !
    Konu Sahibi stajyer27 Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 29.Haziran.2007, 10:30
  5. Emeklilik Dilekçemi Verdim Ama!
    Konu Sahibi Engin_ER Forum Bağ-Kur Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 28.Temmuz.2006, 12:47

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36