kamu işçi maaş

Like Tree1Beğeni
  • 1 Post By Tahsin Kurt

Konu: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

  1. #1
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.822

    Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    Selamlar arkadaşlar.
    Sermaye arttırımları için bildiğiniz üzere SMMM veya YMM raporları düzenlemekteyiz.Sermaye arttırımının ise birkaç çeşidi var.Örneğin;
    - Nakit arttırma
    - enf.düzeltme sermaye olumlu farklarının sermayeye ilavesi
    - geçmiş yıl karlarının sermayeye ilavesi
    - ortaklara borçların sermayeye ilavesi
    ..
    gibi..
    Bugüne kadar genelde hep nakit arttırımlarda bulunduğumuz için bu işleme ait rapor örneği leimde bir hayli fazla.
    Fakat diğer işlemler için rapor örneği elimde yok.Araştırdığımda 1-2 örneğe rastladım ve açıkçası tatmin olamadım.
    Ellerinde değişik rapor örneği olan arkadaşlar varsa ve paylaşabilirlerse sevinirim.İsterlerse mail olarakta gönderebilirler.
    Şimdiden teşekkürler,saygılar..

    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  2. #2
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    10

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    bende bir ay önce hem nakit,hem geçmiş yıllar karları hem de serm.düzeltmesi olumlu farkları kalemlerini kullanarak sermaye artırımı yaptım.
    baya bi gözümde büyümüştü.
    kaç tane arkadaşımı aradıysam aldığım cevap aynen şöyle, valla ben onları ymm ye pas ediyorum oldu.
    gözümde iyice büyüdü ayrıca benim bağımlı meslek mensubu olduğum için böyle bir raporu düzenleyemeyeciğimi söylediler ama yılmadım meşakatli bir çalışmanın ardından internetten bulduğum çeşitli raporları kendimce düzenleyerek bir rapor hazırladım.
    ezberden ziyade mantığını araştırıp tamamen kendi tasarrufumda bir rapor hazırladım.
    bu raporu paylaşamam gerçi ama bir tiyo verebilirim.
    ayrı ayrı olan bütün bu raporları tek bir raporda birleştirdim.
    sermayenin ödendiğine dair, geçmiş yıl karlarının ve sermaye düzeltmesi olumlu farklarının sermayeye eklenmesine dair smmm raporu olarakda bir başlık attım.bitince gayette hoşuma gitti.
    tescilimi de yaptırdım.
    tek birşeyde kararsız kaldım ortakların yüklü alacakları vardı.herkesin malumu ortakların alacaklarıda sermaye artırımına konu olabiliyor.ama ben o konuda düz mantık yürütüp nakit daha doğru olur düşüncesiyle hareket ettim.şirket ortağa borcunu ödedi oda sermaye taahhüdünü ödedi.sonuç aynı ortaklar hesabı kapandı sermaye arttı.raporu paylaşamadığım için üzgünüm ama dediğim gibi issmmmo sitesinde bu raporlar ayrı ayrı mevcut gayette güzel ister birleştir istersen ayrı ayrı yaz ama gözünde büyütme çok da zor bir şey değil.

    zaten o kadar emek verip uğraşıyorsun.ama o rapora baktıklarından bile şüphem var,buda kapak olsun üzücü bişey ama sanırım öyle(

  3. #3
    ZİNDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ZİNDAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Eylül.2006
    Mesajlar
    7.043

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.


  4. #4
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    577

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    Sayın ebruuu77
    Doğrusunu istersen senin hazırladığın rapor bana hiç lazım değil. Hiç sorun da yaşamadım sermaye artırım raporları ile ilgili. Ama burası mesleki paylaşım sitesi olduğu için yazdıkların biraz tuhafıma gitti. Ben pc ye bakayım. Geçen harddiskim uçtu. Kurtardıklarımdan bulursam paylaşacağım.
    İnsanlar Kırmızı Güllerin Peşinden Koşarken Ayaklarının Altında Ezilen Papatyaların Farkında Olmaz Çoğu Zaman.

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Ocak.2010
    Mesajlar
    101

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    Bağımlı çalışan meslek mensupları bu raporları düzenleyebiliyorlar mı?

  6. #6
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.822

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    Bildiğim kadarıyla sadece bağımlı olduğu firmanın raporlarını düzenleyebilir.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

  7. #7
    Tahsin Kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tahsin Kurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Nisan.2007
    Mesajlar
    7.822

    Ynt: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.

    Ayrıca sermaye arttırımı ile ilgili rapor sorunumu da çoktan hallettim.İsteyenlerede pas edebilirim.

    Sermayenin;
    1- ortaklar hesabından karşılanması
    2- geçmiş yıl karlarından karşılanması
    3- 5811 den karşılanması
    4- nakit karşılanması

    ile ilgili raporlar elimde mevcut..
    OĞUZHANN bunu beğendi.
    Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Ofisime Gider Ortağı Aramaktayım
    Konu Sahibi Kutluk Forum İlan Panosu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 30.Kasım.2015, 23:19
  2. Cevap: 22
    Son Mesaj : 03.Kasım.2015, 08:44
  3. İstanbul'da Büroma Ortak Aramaktayım
    Konu Sahibi sert81 Forum İlan Panosu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Ocak.2015, 15:05
  4. Rapor Örnekleri
    Konu Sahibi goksel_k Forum UFRS / TFRS Mevzuatı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 12.Haziran.2012, 08:31
  5. TAŞINDI: Bazı SMMM rapor örnekleri aramaktayım.
    Konu Sahibi ZİNDAN Forum TDHP-Muhasebe Uygulamaları ve Finansal Raporlama
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 02.Şubat.2010, 08:42

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36