kamu işçi maaş

Like Tree1Beğeni

Konu: Yeni Ofis Açma Bilgi Baylaşımı

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Aralık.2014
    Mesajlar
    41

    Yeni Ofis Açma Bilgi Baylaşımı

    Merhaba arkadaşlar bende 2014/11 ayda ofisimi açtım bazı eksiklerimiz muhakkak olacaktır bilmediğimiz konuları deneyimli arkadaşlardan yardım etmelerini rica ederim.


  2. #2
    ankara iş takip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ankara iş takip isimli Üye şimdilik offline konumundadır Üyeliği Durduruldu
    Üyelik tarihi
    Aralık.2014
    Mesajlar
    18
    Alıntı Kervann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bende 2014/11 ayda ofisimi açtım bazı eksiklerimiz muhakkak olacaktır bilmediğimiz konuları deneyimli arkadaşlardan yardım etmelerini rica ederim.
    İster buradan ister özelden her zaman sorabilirsiniz. Yeni büro açanlar (kendimden biliyorum) bazı konularda bilgileri yoktur. Sözleşme yapma ve internete girme, mükellef alma vb. konularda özellikle.
    OĞUZHANN bunu beğendi.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Haziran.2013
    Mesajlar
    116
    yeni büro açan veya açmayı düşünen arkadaşlar bu başlıkta birbirimize yardımcı olalım. üstatların işleri başlarından aşkın fazla yardımcı olamıyorlar.

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Mart.2010
    Mesajlar
    832
    Bende yeni sayılırım. Defter alışverişlerinde mutlaka ilk baş yeni müşterin olacak kişiyi diğer meslek mensubu ile görüştür. Ondan sonra da siz arayın. Çok fiyat kırmamaya bakın çünkü bilhassa bizim gibi yeni meslek mensuplarının bunu daha iyi anlaması lazım, neler çektiğimizi biliyoruz. Olabildiği kadar her işinizi sağlama alın sonrasında başınız ağrımaz, mükellefin sorumluluklarını sık sık hatırlatın ki olayın ciddiyetini onlarda anlasınlar. Mutlaka işinizle ilgili yapacağınız şeyleri bir ajanda edinip oraya yazın, ata sözüdür; hatırda kalmaz satırda kalır! Ben küçük not kağıtları kullanmıyorum. Ajanda daha iyi ileriki tarihlerde geriye dönüp bakabiliyorum. Söylediklerimi akıl verme olarak anlamayın lütfen, ben kendi yapmaya çalıştıklarımı yazdım. Ekleyecek arkadaşlar olursa da bize katkıları olmuş olur...

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Aralık.2014
    Mesajlar
    41
    defter noter bilgileri gib girilmesi ve sözleşmeler ve araca e beyanname arac.Sor.Sözleşmesi 2015/ocak ayında girilmesi gerekiyor. Bu konuyu biraz tecrübeli arkadaşlardan bahseden olursa sevinirim.

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Şubat.2014
    Mesajlar
    58
    sevgili meslektaşlarım ocak ayı ile mükelleflerin sözleşmelerini odadan aldğım sözleşme ile gib giricem,aracılık sozleşmesini vergi dairesine vermem gerekli mi?? ve sürekli damga vergisi mükellefiyeti yaptım kendi adıma aralık ayında bu durumda mükellef sözleşme damga vergileri için tekrar bir dilekçe vermeme gerek var mı??lütfen ocak ayında yapılması gerekenleri detaylı olarak yazabilirseniz vaktiniz varsa ....herhangi eksik yada yanlış bir işlem yapmak istemem....mükellefin beyannamesini şubat ayında gönderebilmek için gib e girdiğim sözleşme bilgileri yeterli mi yoksa vergi dairesinde yapmam gereken bir işlem var mı??

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Haziran.2013
    Mesajlar
    116
    mükellefle yapacağımız sözleşmelerde, sözleşme numarasını kendimiz belirliyoruz değil mi ? mesela ilk yapacağım sözleşmeye 001 no sunu verdim ben.

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Haziran.2013
    Mesajlar
    116
    Bildiklerimi yazıyorum.

    Mükellefle hizmet sözleşmesi yapılacak. daha sonra aracılık ve sorumluluk sözleşmesi yapılacak (Ek-3). Hizmet sözleşmesinin damgası ödenecek. Hem hizmet sözleşmesi hemde aracılık ve sorumluluk sözleşmesinin 1er örneği vergi dairesine bırakılacak. Ocak ayının sonuna kadar da hem sözleşme bilgilerinin hem de defter tasdik bilgilerinin GİB'e girilmesi gerekiyor. Hizmet sözleşmesi ile aracılık sözleşme tarihleri arasında 1 aydan fazla süre olmamalı.Sorun çıkmaması için aynı tarih yapmak mantıklı olur.

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Aralık.2014
    Mesajlar
    41
    Özel bir firmada muhasebe bölümünde çalıştım haliyle bazı konuları tam bilemiyorum. yeni büro içini önceki muhasebeci sözleşmeleri ne zaman iptal edecek .2014/12 ayın işlemleri var kdv-muh. vb. bu beyannameleri göndere bilir mi . roten1982 arkadaşım bilgini paylaştın için teşekkür ederim.
    Bizim meslek de . Bilgi kolay kolay paylaşılmaz.

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Aralık.2014
    Mesajlar
    41
    Basit Usul mükelleflerde hangi sözleşmeler yapılıyor odalar tutmuyorsa

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 50
    Son Mesaj : 11.Mart.2019, 15:27
  2. Dükkan Açma Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
    Konu Sahibi herotürk Forum Vergi Mevzuatı Makaleleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 10.Aralık.2013, 11:44
  3. Yeni Kiralanan Ofis
    Konu Sahibi accountmanager Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 19
    Son Mesaj : 28.Ekim.2010, 19:16
  4. Yeni İşyeri Açma
    Konu Sahibi nisanda_sen Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 21.Ekim.2009, 09:57
  5. Başka Bir İlde Ofis Açma Hk.
    Konu Sahibi ugurakin Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 05.Şubat.2008, 11:21

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36