cfo-bmi

Konu: Aylık Bildirge Hakkında

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Aralık.2005
    Mesajlar
    396

    Aylık Bildirge Hakkında

    2006 Aralık ayında askere giden bir SSK'lının bildirgelerini, muhasebecisi düzenleyip kuruma göndermeye devam etmiş. 30 mayısta askerden dönmüş. Aralık ve mayıs ayları da dahil olmak üzere 6 aylık bildirgenin iptal edilmesi gerekiyor.
    Askerlik belgeleriyle birlikte dilekçe ile iptali için başvurmak yeterli midir yoksa her ay için iptal belge de düzenlenmeli midir?



  2. #2
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    1.499

    Ynt: Aylık Bildirge Hakkında

    sn alper;

    her ay için iptal düzenleyeceksiniz.Kolay gelsin...
    [color=black][b]Sana Bakmak Bütün Rastlantıları Reddedip,Bir Mucizeyi Anlamaktır.Sana Bakmak ALLAH'a İnanmaktır...[/b][/color]

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Aralık.2005
    Mesajlar
    396

    Ynt: Aylık Bildirge Hakkında

    Cevap için teşekkür ederim. Ancak bir sorum daha olacak... İptal belgeleri ve çıkışın yapılacağı ayın asıl belgesini düzenledim. Bu sigortalıdan başka bir çalışan yok işyerinde. Dolayısıyla bildirge verilmeyecek. İşyeri sicil numarası var ama bildirge verilmiyor, bu durum sorun yaratır mı acaba?

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Mart.2007
    Mesajlar
    380

    Ynt: Aylık Bildirge Hakkında

    işçi çıkışını takip eden ay içerisinde yeni işçi girişi yapılmayacak ise bir dilekce ile dosyanızı kapatınız.
    İki mahküm hapishane parmaklıklarından dışarı baktılar:Biri çamuru gördü,öbürü yıldızları

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Haziran.2005
    Mesajlar
    1.499

    Ynt: Aylık Bildirge Hakkında

    sn alper;

    eğer firma dosyasını kapatmak istiyorsa dilekçeyle kapatabilir ama yok daha sonra işçi çalıştırabiliriz diyorsanız ara dilekçe vermeniz gerekir.Kolay gelsin..
    [color=black][b]Sana Bakmak Bütün Rastlantıları Reddedip,Bir Mucizeyi Anlamaktır.Sana Bakmak ALLAH'a İnanmaktır...[/b][/color]

  6. #6
    müfettiş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    müfettiş Guest

    Ynt: Aylık Bildirge Hakkında

    İşyeri kapanmadığı sürece işyeri dosyasının kapanması mümkün değildir.İşçi çalıştırılmaması halinde bir delikçe ile Kuruma bilgi verilmelidir. Beş yıl süre işçi çalıştırılmadığı taktirde Kurum res'en dosyayı kapatmak ve işverene de bilgi vermekle mükelleftir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Sgk Aylık Ek Bildirge Hakkında
    Konu Sahibi ugurakin Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 17.Temmuz.2017, 10:43
  2. Aylık SGK E-Bildirge Ücreti Hakkında...
    Konu Sahibi Stajyer001 Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 15.Ağustos.2013, 12:35
  3. Cevap: 8
    Son Mesaj : 29.Temmuz.2009, 16:31
  4. Aylık Bildirge
    Konu Sahibi HasanYılmazer Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 16.Mayıs.2007, 13:34
  5. Aylık Bildirge ile Dört Aylık Bildirge Arasındaki Fark
    Konu Sahibi fb1907 Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 29.Aralık.2006, 16:06

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36