Slm. Arkadaşlar
Olayı Özet Olarak Anlatayım; ???
Birden fazla şubesi olan A.Ş. ye bağlı A ve B Şubesi;
1- A Şubesinde çalışan bir işçimize Ağustos-2007 dönemine ait e-bildirge ortamında sigortalı hesap fişi düzenleyerek veriyoruz, Fakat hesap fişi sehven B şubesine ait e-bildirge ortamında veriliyor.
2- işçinin Ağustos-2007 dönemine ait pirim ve günü A Şubesinden tam olarak bildirlmesine ve B şubesinde sigortalı olmamasına rağmen, aradan geçen bir süre sonra SSK İl Müdürlüğü düzenlenen Hesap fişine istinaden B şubesi için ek bildirge talep ediyor. (Her ne kadar hata yapılsada SSK nın pirim kaybı olmuyor) Durumu SSK ya izah etmemize rağmen değişen bir şey olmadı.
3-Ek bildirge verecek olasakda B şubesinde sigortalı olmayan birine nasıl Ek Bildirge vereceğiz.

SSK tarfından yapılan işlem ne derece doğrudur, bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.