Merhaba,

Bir çalışan 28.03.2008 tarihinde emeklilik işlemlerinde bulunacağı için çıkış işlemi yapılıyor. Ancak 06.04.2008 tarihinde tekrar işe girişi yapılıyor (e-Bildirge'den Normal SSK'lı olarak). Daha sonra çalışan 02.05.2008 tarihinde işten ayrılıyor.

SSK Müdürlüğü çalışanın emeklilik talebini değerlendiriyor ve "tahsis talebiniz sonrası çalışmalarınız tespit edildiğinden ilgili tarihli tahsis talebiniz işlemden kaldırılmıştır. Tekrar müracaatınız gerekmektedir" deniliyor.

Biz bu durumu işveren olarak SSK Müdürlüğü'yle görüştük. Cezası yok ek-bildirge verebilirsiniz diyorlar ancak bu çalışanın bildirgesi normal olarak zaten verilmiş. Ayrıca bildiğim kadarıyla ek-bildirge verirsem ceza uygulanıyor.

Hem çalışanın hem de işvereni mağdur etmeden izlenmesi gereken yol nedir.

Teşekkür ederim.