cfo-bmi

Konu: İnşaat SSK-Belediye

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2005
    Mesajlar
    74

    İnşaat SSK-Belediye

    Arkadaşlar bu işin prosedürünü hiç bilmiyorum, yardımcı olursanız sevinirim

    Özel bina inşaatımız bitti, iskan almak istiyoruz, bunun için de önce ssk'dan ilişiksizlik belgesi lazım
    İlişiksizlik belgesini almak için de aynı gün içinde belediyeye ve ssk'ya işi bitirdik diye dilekçe vermek gerekiyor diye okudum
    Bu işin sırası, yöntemi ve dilekçelere eklenecek evraklar nelerdir?

    Yani belediyeye 2 cümle olarak şu ada parseldeki inşaatı bitirdik diye dilekçe verince, bana ssk'ya götürmem için bir belge mi veriyorlar? Yoksa ssk-belediye kendi mi yazışıyor?
    Ya da ssk belediyeden bu belgeyi almadan evraklarımı (bildirgeler-ödeme makbuzları) kabul ediyor mu?


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Mart.2008
    Mesajlar
    6

    Ynt: İnşaat SSK-Belediye

    işinizin bittiğini dilekçe ile sgk ya bildiriyorsunuz.
    Daha sonra belediye yapı kullanma izin belgesi almak için başvuruyorsunuz.
    Belediyeden Sgk ve Vergi dairesine için belge verilecek.
    Sgk da, işçiliğiniz tutuyorsa ilişiksizlik yazısını size verecekler.
    Vergi Dairesinede ilgili yazıya istinaden ve belge de gösterilen ( yapı kullanma izni alıncak toplam m2) değerler üzerinden hesaplanan harç yatırılacak ve size belediyeye verilmek üzere belge verilecek.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2005
    Mesajlar
    74

    Ynt: İnşaat SSK-Belediye

    belediyeye vereceğim dilekçe ekine bir şey ekleyecek miyim?
    sadece şu ada şu parselde yaptığımız inşaatı bitirdik mi yazacağım?

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2005
    Mesajlar
    141

    Ynt: İnşaat SSK-Belediye

    sn. burus

    Belediyeye vereceğiniz dilekçede ssk lı son işçinin çıkış tarihini inşaatın bitiş tarihi olarak yazacaksınız. Aynı şekilde ssk dan ilişiksizlik (borcu yoktur) belgesi almak içinde son işçinin çıkış tarihini inşaatın bitiş tarihi yazıp ilişiksizlik belgesini alacaksınız. Belediyeye yazdığınız dilekçenin üzerinde belediye sizi vergi dairesi, ptt, kadastro, sağlık ocağı, sivil savunma, emlak, çtv, vb kurum ve brimlere yönlendirecek burdaki işlemleri halletikten sonra iskan ruhsatını alabileceksiniz. Zahmetli bir koşuşturmaca ama olmayan bir şey değil.

    kolay gelsin
    "Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner"

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Belediye Ba Bs
    Konu Sahibi ELENOR Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 16.Ağustos.2016, 11:26
  2. Belediye Ödemesi
    Konu Sahibi ELENOR Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 26.Nisan.2012, 13:59
  3. Belediye kdv tevkifat
    Konu Sahibi s_yasar_86 Forum KDV
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 02.Haziran.2011, 15:29
  4. Belediye
    Konu Sahibi s_yasar_86 Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 19.Mart.2010, 21:57
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj : 19.Ağustos.2009, 17:26

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36