kamu işçi maaş

Konu: Eksik Gün Bildirimi

  1. #21
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    26

    Ynt: eksik gün bildirimi

    peki elimde 21.10.2008 bitmiş bi iş görmezlik raporu var .bunun internetten bildirilme süresi falan yok değilmi?

    biz 3 kişiyiz:ben,keyfim ve keyfimin kahyası.

  2. #22
    nane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nane Guest

    Ynt: eksik gün bildirimi

    Alıntı ESRABEN Nickli Üyeden Alıntı
    peki elimde 21.10.2008 bitmiş bi iş görmezlik raporu var .bunun internetten bildirilme süresi falan yok değilmi?
    Ne kadar geç bildirilirse parasını o kadar geç alır.

  3. #23
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2008
    Mesajlar
    204

    Ynt: eksik gün bildirimi

    zorunlu olduğuna dair bir kaynak olmadığı için belirli bir sürede beyan edilecek diyede bir şey yok.
    aphb süresi içerisinde beyan edersiniz.

  4. #24
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    26

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    selam arkadaşlar.ekim ayında bordroları yaparken eksin gün yapyomusunuz yoksa herkese 30 günden mi göstereceksiniz. bunla ilgili bişe vardı bilgisi olan varmı. ???
    biz 3 kişiyiz:ben,keyfim ve keyfimin kahyası.

  5. #25
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2008
    Mesajlar
    204

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    yine yaparsınız neden yapmıcaksınız sadece eksik günlerde ayın 23nde beyan edilecek.

  6. #26
    Üyelik tarihi
    Ekim.2008
    Mesajlar
    11

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    arkadaşlar benim anlamak istediğim,ekim ayı ssk bildirgesini hazırlarken eksik gün bildirimini nasıl yapıcaz.net olarak açıklar mısınız kısaca.

  7. #27
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2005
    Mesajlar
    39

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    EK-8 DEĞİŞTİ EK-10 OLDU . ONUNLA ESKİ USULE DEVAM



    Lütfen başlık açmadan önce
    Forum Kuralları'nı okuyunuz.
    Forum'da büyük harflerle başlık ve
    mesaj içeriği yazmak yasaktır.


  8. #28
    Üyelik tarihi
    Mart.2008
    Mesajlar
    38

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    arkadaşlar bizim firmamızda yılbaşından bu yan a alınmayan istirahat ücretleri var.

    ek-8 ile bildirimler yapılmış ve sistemdende çalışmazlık girişleri yapılmış işçi şuanda herhangi bi ptt şubesinden gidip parasını alabilirmi acaba ???

    acil cevap verirseniz sevinirim....

    saygılar...
    sonunda nouma olmayan hiçbir pascal üçgeninden bize hayır gelmez...

  9. #29
    Üyelik tarihi
    Şubat.2008
    Mesajlar
    408

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    peki sistemden paranın çıktığına dair onay alınmış mı?
    eğer alınmışsa bu kontrol edebilirsiniz paralarını alabilirler.

  10. #30
    Üyelik tarihi
    Mart.2008
    Mesajlar
    38

    Ynt: Eksik Gün Bildirimi

    onay nasıl alınıyor acaba ?

    benim öğrenmek istediğim internetten çalışmazlık girişini yaptıktan sonra işçi pptye gidip parasını alabiliyormu yoksa extradan başka bişey yapmaya gerek varmı
    sonunda nouma olmayan hiçbir pascal üçgeninden bize hayır gelmez...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Sgk Eksik Gün Bildirimi Hk
    Konu Sahibi sercincumhuriyet Forum Konu Dışı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 15.Nisan.2015, 17:29
  2. Eksik gün bildirimi
    Konu Sahibi halasibel Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 25.Mayıs.2011, 21:08
  3. Eksik gün bildirimi hk.
    Konu Sahibi karsiyaka84 Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 17.Mayıs.2011, 14:46
  4. eksik gün bildirimi
    Konu Sahibi nurullahhacilar Forum Konu Dışı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 31.Temmuz.2009, 18:23
  5. SSK Eksik Gün Bildirimi
    Konu Sahibi beyza Forum SSK Mevzuatı (Arşiv)
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 07.Aralık.2006, 14:31

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36