kamu işçi maaş

Konu: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    189

    Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    arkadaşlar büro acmak için neler gerekli,yani bir büronun aylık masraflarını karşılamak için en az kaç defter gerekir.masraflardan sonra en az elde ne kadar kalmalı.bu zamanda büro acmakmı yoksa bir şirkettemi çalışmak avantajlı olur.
    büro acan arkadaşlar ve yeni ruhsatını alan ve büro açmayı düşünen arkadaşlar bu konuda düşünceleriniz nelerdir.



  2. #2
    Üyelik tarihi
    Şubat.2007
    Mesajlar
    77

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Ocak.2007
    Mesajlar
    821

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Lisanslı muhasebe programı, bilgisayar, depozito, kira, tabela, diğer büro demirbaşları ile malzemeleri, döşek yorgan falan 10.000-15.000 i bulur maliyeti.
    I turn to you. <br />For the strength to be strong,<br />For the will to carry on,<br />For everything you do,<br />For everything thats true, <br />I turn to you...

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    189

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Alıntı cargocu_muh Nickli Üyeden Alıntı
    mükellefin varsa oturduğun evden bile tek bi bilgisayarın olsa belli süre idare edersin masrafında fazla olmaz ama çok çalışmak gerektiğine inanıyorum ama şirkette çalışıp başkasının ağız kokusunu çekmekten kendi işin için çırpınırsın bende stajım bitince büro açmayı düşünüyorum ve şirketten çok çok daha cazip geliyor. şu 2 sene bi bitse yaaa
    evde idare etmek ve masraf çok olmaz derken tam anlamadım büro açmak zorunlu değilmi.evde 2 pc 1 yazıcım vszaten var ama evde bu işin yapılabileceğini hiç düşünmemiştim.sonuçta odaya bir büro göstermek zorundayım.

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    189

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Alıntı sedateroglu Nickli Üyeden Alıntı
    Lisanslı muhasebe programı, bilgisayar, depozito, kira, tabela, diğer büro demirbaşları ile malzemeleri, döşek yorgan falan 10.000-15.000 i bulur maliyeti.
    10-15 milyar çok fazla değilmii.okadar tutarmı ???

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Aralık.2009
    Mesajlar
    799

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    az bile söylenen rakam ama yok 1 pc 1 masa ruhsat felan dedınızmı 6000 lırayı bıle bulabılır.
    S.M.M.M

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Ocak.2007
    Mesajlar
    821

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Lisanslı muhasebe programı nereden baksan 2.000 TL den aşağı değildir.
    I turn to you. <br />For the strength to be strong,<br />For the will to carry on,<br />For everything you do,<br />For everything thats true, <br />I turn to you...

  8. #8
    nane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nane Guest

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Tek bilgisayar için 950 1+1 ->1178 1+5 -> 1406 TL (SQL çalışan)

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Mart.2010
    Mesajlar
    15

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Muhasebe programı olarak Luca yı düşünmez misiniz?
    %50 indirimi var şu an

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    189

    Ynt: Büro açmak için gereken işler ve maliyetleri

    Alıntı denizli Nickli Üyeden Alıntı
    Muhasebe programı olarak Luca yı düşünmez misiniz?
    %50 indirimi var şu an
    lucayı hep düşündüm ama bu işi yapan arkadaşlar farklı programlar kullanıyorlar.onlardanda işi yaparken yardım almayı düşündüğümden ayrı programlar olsun istemiyorum.luca internet tabanlı oldugu için çok beğenenler var bu özelliğide benim olumlu düşünmemin nedenlerinden ama nette araştırınca memnun olmayanlarda var.kesin karar vermedim.ayrıca luca indirimli olarak nekadar bir fikriniz varmı.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. İdari işler sorumlusu olarak çalışmak için
    Konu Sahibi burgaz41 Forum Konu Dışı
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Şubat.2012, 13:32
  2. Ofis açmak için gereken vergi masrafı?
    Konu Sahibi aysed Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 24.Nisan.2010, 09:13
  3. TAŞINDI: Ofis açmak için gereken vergi masrafı?
    Konu Sahibi ZİNDAN Forum Türk Ticaret Kanunu
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 12.Nisan.2010, 12:14
  4. büro açmak
    Konu Sahibi elasafir Forum SMMM Mevzuatı ve Sorunları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 06.Ekim.2009, 09:38
  5. Cevap: 9
    Son Mesaj : 26.Aralık.2008, 12:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36