kamu işçi maaş

Konu: Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Haziran.2010
    Mesajlar
    5

    Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?

    Arkadaşlar merhaba benim 2010 eylül de stajım bitecek ve aralık yeterlilik sınavına giricem
    yalnız şöyle bir sıkıntım var dershaneye gitmek istiyorum ama murat mı **** mı karar veremedim
    tavsiyesi olan var mı


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Haziran.2010
    Mesajlar
    5

    Ynt: Yeterlilik sınavı

    çok teşekkür ederim ama maalesef murata kayıt yaptırdım kaydı iptal etme hakkım var mı bilmiyorum

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2009
    Mesajlar
    741

    Ynt: Yeterlilik sınavı

    Alıntı sakinecoşkun Nickli Üyeden Alıntı
    çok teşekkür ederim ama maalesef murata kayıt yaptırdım kaydı iptal etme hakkım var mı bilmiyorum
    dershaneye gitmene gerek yok bence.. benim bildiğim yeterlilik için kurs izmir ist. ankarada var diğerleri evde çalıştı ve bitirdi ben dahil..

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2010
    Mesajlar
    300

    Ynt: Yeterlilik sınavı

    Alıntı ugur6666 Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı sakinecoşkun Nickli Üyeden Alıntı
    çok teşekkür ederim ama maalesef murata kayıt yaptırdım kaydı iptal etme hakkım var mı bilmiyorum
    dershaneye gitmene gerek yok bence.. benim bildiğim yeterlilik için kurs izmir ist. ankarada var diğerleri evde çalıştı ve bitirdi ben dahil..
    ****da da pek bi parlaklık yok..herşey bizde bitiyor..sınav kazandıran kurs değil insanın kendisi..

  5. #5
    Üyelik tarihi
    Ekim.2006
    Mesajlar
    434

    Ynt: Yeterlilik sınavı

    Dershane son 2 hak kala düşünülmeli bence.
    Soner KOCACI

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Ekim.2009
    Mesajlar
    511

    Ynt: Yeterlilik sınavı

    kursa gitmek kendi başına çalışmaktan her zaman daha iyidir.tabiki sadece kursa bağlı olmak tek başına hiç bir şey ifade etmez fakat kursta yol gösteriliyor konularda önem derecelerine göre ayrım yapılıyor ben gitmedim fakat çok yoruldum gidebiliyorsanız mutlaka gidin derim.

  7. #7
    Üyelik tarihi
    Mart.2008
    Mesajlar
    29

    Ynt: Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?

    Arkadaşlar ben diyorum ki paranıza emeğinize gidip gelirken yollarda çekeceğiniz zahmetlere yazık.İnanın ki dersane çok gerekli değil. Hem sonra sürekli aday meslek mensuplarıyla bi sınav muhabbeti, yarışma ortamı,sıkıcı şekilde derslere girip çıkma ve daha gereksiz bir sürü ekstra stres. Zaten mesleğimiz icabı sürekli stres içindeyken bi de böyle bişey....

    Hem piyasadaki kursların hocaları sanki çok mu üstatlar. Onlar da bi şekilde bi takım kitapları zamanında çalışmış ordaki biligileri dile getirip duran insanlar. Yani gerekli notlar bilgiler kitaplarda ders notlarında zaten mevcut açın kendiniz okuyun birilerinin onları size seslendirmesi için ekstra zahmete gerek yok.Takıldığınız bi uygulama anlamadığınız bi kanun metni vs de olursa illaki size yardım edecek birilerini bulacaksınızdır hiç olmazsa kapı gibi forumumuz var buraya yazıp yardımlaşarak bilgi almak suretiyle o da çözülür sıkıntı biter gider Hem düşünün dersanelere vereceğiniz binlerce lira parayla piyasadaki bütün kitapları alıp kendinize meslek kütüphanesi bile yaparsınız

    Benim tavsiyem işten güçten sonra hızla evinize ya da çalışabileceğiniz ortam neresiyse oraya varın. Şöyle rahatça kafanızı dinleyin,alın elinize çayınızı çorbanızı sakince dalın ders notlarınıza. strese gerginliğe para kaybına heyecana gerek yok. Ben kesinlikle dersaneye karşıyım. Araştırın iyi kitapları bulun, gerekirse ders notu da indirin alın elinize kağıdınızı kaleminizi üşenmeden dalın ders notlarının arasına..

    Birşeyi öğrenmek için alfabenin 29 harfini bilmek yeterli sonra sakince huzurlu çalışıp etrafa bakmadan boş sözlere kulak asmadan konsantre şekilde yola devam edilince oluyor.. Yani iş dersanede,şu hocada bu hocada değil kafada bitiyor. Ben ezelden beri hep bu taktiği uygularım gereksiz iş yüküne her zaman karşıyım ( yoksa çok mu tembelim

    vala en güzeli
    Smmm İlker Turmuş

  8. #8
    Üyelik tarihi
    Nisan.2009
    Mesajlar
    1.210

    Ynt: Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?

    Bende dersaneye gidecek olanlardanım. Sınavlar bir açıklansın 6 arkadaş ****ya gideceğiz en azından çok olduğumuzda pazarlık payımızın olacağına inanıyoruz.
    İş evde çalışmaya gelince benim evde 3 aylık bir oğlum var vallahi ağlamaya başladığında sanki evde itfaiye sireni çalıyor gibi oluyor bırakın dersi evde bile durulmuyor.
    sonuçta zamanında bende kursa karşı çıkanlardandım ancak maliyette 35 dk bir soruyu okuyup hala soruyu anlamadığımda profesyönel bir yardım almam gerektiğine inandım kursa gidersemde sadece maliyet ve kalırsam vergi için gideceğim.

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Mart.2006
    Mesajlar
    50

    Ynt: Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?


    ilk kez mart sınavına girdim 7 de 4 yaptım oldum olası karşıyım dersanelere yollarda gecirdiğiniz zamana ve paranıza yazık dersane yerine şu forumlarda sınavla ilgili çok bilgi var
    örneğin denetimden kalmıştım mart sınavında forumda bir arkadaşımız (kartal 69 )yanılmıyosam soruların
    hasan türedi kitabından geldiğini söyledi ve bende kitabı aldım çalıştım aynen söylediği gibi sorular bire birdi inanın sınav günü dersane kitapcıklarını karıştırdım yanından bile geçmiyordu .

  10. #10
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    117

    Ynt: Yeterlilik sınavı için hangi dershaneleri tavsiye edersiniz.?

    Alıntı stonhand Nickli Üyeden Alıntı
    Bende dersaneye gidecek olanlardanım. Sınavlar bir açıklansın 6 arkadaş ****ya gideceğiz en azından çok olduğumuzda pazarlık payımızın olacağına inanıyoruz.
    İş evde çalışmaya gelince benim evde 3 aylık bir oğlum var vallahi ağlamaya başladığında sanki evde itfaiye sireni çalıyor gibi oluyor bırakın dersi evde bile durulmuyor.
    sonuçta zamanında bende kursa karşı çıkanlardandım ancak maliyette 35 dk bir soruyu okuyup hala soruyu anlamadığımda profesyönel bir yardım almam gerektiğine inandım kursa gidersemde sadece maliyet ve kalırsam vergi için gideceğim.
    tavsiye etmem bende iki dersten kursa gittim malesef olumsuz

    maliyette geçmiş sınav sorularını çözüyorlar vergide hoca sadece anlatıyor ben faydasını göremedim gittiğim kurs bakırköy murat
    ve

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Yeterlilik Sınavı İçin Hangi Kaynaklara Çalışmamı Önerirsiniz
    Konu Sahibi sevilzgr Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 20.Şubat.2013, 11:15
  2. Cevap: 47
    Son Mesaj : 09.Ağustos.2012, 09:48
  3. Stajerlere ne tavsiye edersiniz?
    Konu Sahibi gelasinus Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 33
    Son Mesaj : 11.Nisan.2011, 21:52
  4. Yeterlilik için hangi dersten başlamalıyız?
    Konu Sahibi kemalkaya Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 31.Mart.2010, 17:56
  5. 22-23 Kasım SMMM Yeterlilik Sınavı Hangi Ders çok Zordu?
    Konu Sahibi kapot Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 17.Aralık.2008, 21:51

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36