kamu işçi maaş

Konu: E-use Güncelleme

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2005
    Mesajlar
    160

    E-use Güncelleme

    Herkese merhabalar,

    Mayıs/2005 döneminde stajlarını başlatan arkadaşlarımızdan e-use eğitim cd setinin ikinci cd'sini güncelleyen arkadaşlar Sosyal Güvenlik Hukuku dersine ait 25 slaytlık ders notları Tesmer veritabanına aktarılamamaktadır.Tesmerde görevli arkadaşların bu derse ait aktarım hatasından dolayı stajerlerin herhangi bir sorumluluğunun olmayacağını dile getirdiler.Güncelleme yapıpta aktaramayan arkadaşlara duyurulur.

    Ayrıca e-use kapsamındaki dönemi ne olursa olsun tüm stajer arkadaşlar elinizdeki cd'lere ait güncellemelerinizi Tesmer veri tabanına aktaramıyorsanız destek@tesmer.org.tr adresine bir mail atarak güncelleme konusunda yardım alabilirsiniz.Mail gönderecek arkadaşların yazmaları gereken bilgiler şunlardır.

    1) Adı - Soyadı
    2) T.C. Kimlik No
    3) Lisans No
    4) Telefon No
    5) Staj Başlatma Döneminiz
    6) Güncelleme yaparken izlediğiniz yol ve neticesinde aktaramama nedeniniz.

    Cevaben size güncelleme için bir zip dosyası gönderilecektir.Gelen zip dosyasını açtığınızda üç aşaması olan bir proğram çıkacak ve sırasıyla bu aşamaları takip ettiğiniz takdirde verileriniz Tesmer veritabanına aktarılmış olacaktır.

    Herkese kolay gelsin,saygılarımla

    Hiç kimse,görmek istemeyen kadar kör değildir.

  2. #2
    Üyelik tarihi
    Ocak.2006
    Mesajlar
    39

    E-use Güncelleme

    Sayın celal arkadaş bu bilgileri bizimle paylaştığın için teşekkür ederim.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Aralık.2005
    Mesajlar
    18

    E-use Güncelleme

    teşekkürler.güncelleme büyük dert zaten.Bu arada ocak-2005 de stajım başladı. fakat daha 3. cd elime ulaşmadı.3.cd si gelen varmı arkadaşlar.aralıkta gönderilmesi lazım ama henüz ulaşmadı.

  4. #4
    *gamze* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    *gamze* Guest

    e-use güncelleme

    selamlar

    3. cd banada gelmedi şubat ayı sonundu gelecekmiş

    duyurulur...

  5. #5
    Ogün Güneş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ogün Güneş Guest

    E-use Güncelleme

    güncellemelerle ilgili problemler ve programın güncellenmesi için ek paketi kurmayı unutmayın
    http://www.tesmer.org.tr/e-use/progupd.htm

  6. #6
    Üyelik tarihi
    Ocak.2006
    Mesajlar
    208

    E-USE Dersleri Hk.

    2-cd'nin finansal muhasebenin 80. ünitesinden sonra ders ilerlemiyor. bu konuda bilgisi olan arkadaşların bilgilerine ihtiyaçım var.
    Muhasebe Bilgidir; Vergi Değildir.

  7. #7
    Ogün Güneş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ogün Güneş Guest

    E-use Güncelleme


  8. #8
    Üyelik tarihi
    Şubat.2006
    Mesajlar
    9

    E-use Güncelleme

    Arkdaslar benimde 2.CD Fin.Muh.. 80.nci slayta takıldı...

  9. #9
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2005
    Mesajlar
    347

    E-use Güncelleme

    özgür bir üstteki cevabı oku
    er zaman sevgi ve saygı ile;

  10. #10
    Ogün Güneş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ogün Güneş Guest

    E-use Güncelleme

    ben yine notebook u formatladım ama bu sefer güncelledim tüm dersleri şöyle bi sorun çıktı, use yi yükledim 2.cd yi taktım sınava girmemi istedi sınava girmeden derslere devam ettirmiyo(zaten girmiştik) neyse yazdım tc kimlik no ile şifreyi tekrar sınava girecem bu sefer de siz sınava girip başarılı oldunuz bi daha giremezsiniz diyo, derslere devam ettirmiyor başına gelen var mı? en kısa sürede tesmeri arayacam ama belki bilen vardır

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. E-bi̇ldi̇rge Güncelleme
    Konu Sahibi oguzhan223 Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 15.Şubat.2017, 15:43
  2. Cevap: 1
    Son Mesaj : 29.Ekim.2014, 10:44
  3. e-use güncelleme
    Konu Sahibi droz Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 10.Şubat.2010, 20:07
  4. Use Güncelleme
    Konu Sahibi serdarordu Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 15.Eylül.2007, 17:28
  5. Güncelleme (güncelleme nasıl yapılır?)
    Konu Sahibi duygukorkmaz Forum Stajyer Sorunları
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 27.Ekim.2006, 11:41

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36