kamu işçi maaş

Konu: Fatura koçanını kaybettim ne yapmalıyım?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Mesajlar
    73

    Fatura koçanını kaybettim ne yapmalıyım?

    Merhaba 11.11.2011 de 7 adetini kullanmış olduğum bir mükellefe ait fatura koçanının kaybolduğunu farkettim tüm aramalarıma rağmen bulamadım ne yapmam gerek sadece vergi dairesine bildirmem yeterli olurmu yoksa mahkemeden zayi belgesi mi istenecek o da red ediyormuş ne demek istendiğini anlamadım bir de inceleme yaparlar mı acaba bilgi verirseniz çok sevinirim
    iyi çalışmalar.


  2. #2
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    336

    Ynt: Fatura koçanını kaybettim ne yapmalıyım?

    Allah yardımcınız olsun. en iyisi hiç ses çıkartmayın zaman aşımını bekleyin. zaten mükellef bunu duysa hiçde hoş bir izlenim olmaz. en iyisi varmış gibi yaşamaya devam edin. zaten yanlışlıkla başka müşteriye verdiyseniz o sizi bulur geri döner.
    Olgun insan güzel söz söyleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceklerini söyleyen kişidir.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Haziran.2008
    Mesajlar
    553

    Ynt: Fatura koçanını kaybettim ne yapmalıyım?

    Gazeteye İlan verin vergi dairesine dilekçe ile başvurursanız.Kod uygulamasında koda alıyorlardı şimdi ne yapıyorlar bilmiyorum.Yinede fişliyorlardır.

    Onun için Sadece gazeteye ilan verin kestiğiniz faturların suretleri yoksa firmalardan isteyip fotokopilerini koyun dosyaya.

    S.M.M.M.

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Şubat.2010
    Mesajlar
    175

    Ynt: Fatura koçanını kaybettim ne yapmalıyım?

    kullanılan nüshalar için ticaret mahkemesinden 15 gün içinde gaiplik belgesi alın. bunu da vergi dairesine bildirin. kullanılmayan nüshalar için yapmanız gereken işlemler;
    ticaret mahkemesi bu durumda gaiplik belgesi vermez. ama ticaret yasasında açıkça belirtildiği gibi tacir basiretli işadamı gibi davranmak zorundadır. bunun için izlenilecek yol kolluk kuvvetlerine haber verip tutanak düzenlenmeli ve de bununla ilgili olarak 3. şahısların zarar görmemesi için gazete ilanı verin. müşterilerinize mail yada faks yoluyla bilgi verin. tabi bu işlemleri vergi dairesine de bildirin.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Kıdem Tazminatı Hakkımı Kaybettim Mi?
    Konu Sahibi tugbacan Forum Sosyal Güvenlik Mevzuatı Makaleleri
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 09.Nisan.2016, 04:22
  2. Cevap: 1
    Son Mesaj : 22.Kasım.2012, 12:44
  3. Babamı Kaybettim :(
    Konu Sahibi elifbe Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 15.Ekim.2012, 15:33
  4. Babamı Kaybettim :(
    Konu Sahibi elifbe Forum Diğer Vergi Kanunları
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 11.Ekim.2012, 11:22
  5. Resen terk durumundayım, kestiğim fatura var. Ne yapmalıyım ?
    Konu Sahibi tyilgin Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 07.Haziran.2012, 17:23

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36