Merhaba

Ben Antalya merkezli bir limited şirket sahibiyim. Şimdi İstanbul'da yeni bir ofis açmak istiyorum.
Faaliyet alanımız : ISO 9001, ISO 22000 belgelendirme faaliyetleri gerçekleştiriyoruz. TÜRKAK'tan konu ile ilgili akredite olacağız.
Ekibimiz şirket ortakları ben ve eşim, bir tam kadrolu planlama sorumlusu ve sözleşme ile fatura karşılığı iş yapan denetçilerimiz var. Hepimiz farklı şehirlerde ikamet ediyoruz.

1- Biz faturalarımızı Antalya merkezimizden kesmeye devam edeceğiz.
2- Ancak hem planlama sorumlumuz hem ben çoğunlukla İstanbul'da ikamet ettiğimizden (şu an home ofis çalışıyoruz) İstanbul'da bir ofis açmaya karar verdik ve TÜRKAK akreditasyon denetimlerini Antalya'da değil İstanbul'da almak istiyoruz. Hepimizin SGK'sı Antalya'da.

Sorum şu :
Hem pratiklik hem de maliyetler açısından bu yeni açacağımız ofis
a-Şube
b-İrtibat bürosu mu olmalı?

Saygilarimla

Cemal Kara