kamu işçi maaş

Konu: Süresinden Sonra Ba Bs

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Nisan.2009
    Mesajlar
    18

    Süresinden Sonra Ba Bs

    mrb
    2009 yılı ocak ayına ait ba ve bs formunu yollamayı unuttum cezasının 1490 tl oldunu biliyrm.sormak istediğim ba ve bs olarak cezaların ayrı ayrı kesildiğimi? ayrıca kesilen cezayı 355'e göre kesiyolar bununla ilgili cezanın doğması için vergi dairesi tarafından tespit yapılması gerekiyo diye biliyorum mahkemeye gitsek bi sonuç çıkarmı bununla ilgilide örnek teşkil edebilcek dava örneği varmı yardımlarnz için tşk ederim.


  2. #2
    T U R K O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    T U R K O Guest

    Ynt: süresinden sonra ba bs

    Forumda bolca bilgi var, Arama yapın.

  3. #3
    Üyelik tarihi
    Nisan.2009
    Mesajlar
    18

    Ynt: süresinden sonra ba bs

    formdaki ba ve bs ile ilgili konulara zaten baktım ama net bi cvp bulamadım o yüzden konu olarak tekrar açmayı tercih ettim zaten

  4. #4
    Üyelik tarihi
    Kasım.2007
    Mesajlar
    823

    Ynt: süresinden sonra ba bs

    ayrı ayrı 1490 dı 1668 oldu
    yani ba için 1668 bs için 1668
    eğer 05.03.09 dan itibaren 15 gün içinde verirseniz cezanın 1/4 ünü ödersiniz
    05.03.09 dan sonra 2.dilim yani16-30 arasında verirseniz düzeltmeyi 2/4 oranında uygulanır
    1 aydan sonra tamamı işler
    1.Sınıf ilk 15 gün içinde 1.668,00 YTL 1/4'ü oranında özel us.cezası.
    1.Sınıf ikinci 15 gün sonunda 1.668,00 YTL 1/2'si oranında özel us.cezası.
    ve bu süreler geçtikten sonra 1.668,00 YTL nin tamamı.

    bence hiç göndermeyin eğer farkederlerse zaten aynı cezayı yiyeceksiniz
    boşu boşuna kendi kendinizi cezalandırmış olursunuz ama siz bilirsiniz
    ayrıca mahkemeye versenizde sonuç çıkmaz hiç uğraşmayın


  5. #5
    Üyelik tarihi
    Ocak.2008
    Mesajlar
    1.516

    Ynt: süresinden sonra ba bs

    Alıntı ayse81 Nickli Üyeden Alıntı
    mrb
    2009 yılı ocak ayına ait ba ve bs formunu yollamayı unuttum cezasının 1490 tl oldunu biliyrm.sormak istediğim ba ve bs olarak cezaların ayrı ayrı kesildiğimi? ayrıca kesilen cezayı 355'e göre kesiyolar bununla ilgili cezanın doğması için vergi dairesi tarafından tespit yapılması gerekiyo diye biliyorum mahkemeye gitsek bi sonuç çıkarmı bununla ilgilide örnek teşkil edebilcek dava örneği varmı yardımlarnz için tşk ederim.
    388 Sıra No.lu V.U.K Genel Tebliği ile 1.1.2009'dan itibaren 1.600-TL olmuştur.
    Hayır Ba ve Bs formunun her ikisinide vermezseniz veya Ba verip BS vermezseniz de 1600-TL ceza yiyeceksiniz.
    Mahkemeler arasında içtihat oluşmadı. Her mahkeme ayrı karar veriyor. Kimi mükellefi haklı görürken kimide vergi dairesini haklı görüyor. 376 yararlanabilirsiniz.
    İnsan, ancak çalıştığının karşılığını alır.

  6. #6
    T U R K O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    T U R K O Guest

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 1
    Son Mesaj : 13.Kasım.2015, 09:16
  2. Kanuni Süresinden sonra verilen ba bs
    Konu Sahibi calculator Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 07.Temmuz.2010, 12:05
  3. Kanuni Süresinden Sonra Beyan
    Konu Sahibi gunebakan Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 10.Haziran.2008, 16:27
  4. Kanuni Süresinden Sonra..
    Konu Sahibi acziyet Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 26.Mayıs.2008, 22:51
  5. Kanuni Süresinden Sonra E-Bey. Gönderme?
    Konu Sahibi teogang Forum Vergi Usul Kanunu
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 01.Nisan.2008, 16:46

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36