pazarlamacı yanılış fatura bilgileri verirse ne yapmalıyız. Yani mal A firmasına gitmiş fatura B firmasına kesilmiş yani bize B firmasının bilgileri verilmiş. Aynı zamanda B firmalarından bazıları faturaları noterden ihtarname ile geri gönderdi fakat biz bu faturaları işleme almıştık. Aynı zamanda bazı faturalarımızda kayıp mallarda kayıp malın nereye gittiği belli değil araştırıyoruz. Biz faturaları posta ile gönderiyorduk pazarlamacı gönderdiğimiz faturalarıda yanlışlık olmuş diye piyasadan toplatmış. Düzeltme beyannamesi versek bizim bütün kayıtlar incelemeye alınır mı? Faturaların çoğu 8.000,00 ytl üstü düzeltme beyannamesi vermesek bu durumda ne yapabiliriz. Kayıp faturaları ne yapabiliriz. Aynı zamanda patron pazarlamacıyı da şikayet etmeyi düşünmüyor Ne yapmalıyım bu durumda ben muhasebeci olarak??

cevaplarınız için teşekkür ederim