merkez işyerinde kullanılan faturalar var,
şube açılışı oldu.şubede ökc.var .şubede fatura kullanmak istersek nasıl olacak ? merkezin faturalarından kullanabilecek miyiz ? şubeye de ayrı fatura bastırmak mı gerek ?
merkez işyerinde kullanılan faturalar var,
şube açılışı oldu.şubede ökc.var .şubede fatura kullanmak istersek nasıl olacak ? merkezin faturalarından kullanabilecek miyiz ? şubeye de ayrı fatura bastırmak mı gerek ?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Selamlar
Şube,her halükarda fatura kullanacaktır.
1- Şayet merkezin fatura koçanlarından birini kullanacaksanız,her bir fatura ya şube adresin kaşesini basmalısınız.
2- Yeni fatura bastıracaksanız, faturanın adres kısmına önce şube adresi yazılacak,altına da merkez: (merkez adresi) şeklinde yazılacaktır.
Yani kaç şube olursa olsun,adres altına mutlaka merkez adres ilave edilecektir.
Saygılar
Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla,ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlâna Celâlediin-i Rûmî)
üstad teşekkürederim,
merkezi ay sonunda kapatacağım,merkezdeki kasayı şubeye getiririz dedim birdaha masraf olmasın,
kasanın hafızası değişmez değilmi ? sadece adres değişir sanıyorum ?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)