kamu işçi maaş

Konu: Personel Masraflarında İmza Olmalı mı?

  1. #1
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Mesajlar
    3

    Personel Masraflarında İmza Olmalı mı?

    Merhaba,
    Personel yaptığı masrafları, masraf formu oluşturarak fişleri de ekledikten sonra gerekli onaylardan sonra kayıtlara alıyoruz,
    Sormak istediğim soru şudur, Masraf formuna eklenen fiş ve faturaları personel imzalaması gerekir mi? Vuk ve Kdv açısından durumu nedir?


  2. #2
    bulent249 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bulent249 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forum Müdavimi
    Üyelik tarihi
    Aralık.2006
    Mesajlar
    3.778
    Çalışan masraf formunu imzalıyorsa ve formda gider belgeleri ünvan,tarih,no gibi bilgiler yer alıyorsa belgeleri imzalamasına gerek yok.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 0
    Son Mesaj : 28.Mayıs.2016, 16:38
  2. Yk Seçimi Olmazsa İmza Sirküsü Nasıl Çıkar (çift İmza Kuralı)
    Konu Sahibi SerhanSerhan Forum Türk Ticaret Kanunu
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 03.Şubat.2016, 15:15
  3. Yurtdışı seyahat masraflarında stopaj var mı?
    Konu Sahibi asliyz Forum Gelir ve Kurumlar Vergisi Kanunu
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 04.Ekim.2011, 10:16
  4. 4a'lı mı 4b'li mi Olmalı ?
    Konu Sahibi huseyinsisman Forum SGK Mevzuatı
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 28.Eylül.2011, 13:53
  5. Cevap: 4
    Son Mesaj : 22.Aralık.2008, 13:11

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36