Merhaba. Yeni girdiğim firmada şu şekilde işlemler oluyor.. Borçlu olduğumuz firmaya ödemem izi , alacaklı olduğumuz firmanın kredi kartıyla yapıyoruz. Hem alacak hem borç kapanmış oluyor bu şekilde. Muhasebelestirme işlemi iki firma arasında cari virman şeklinde mi olmalı? Virman yazısı mi duzenlemeliyiz bu durumda? İşin ilginç yani şu şekilde de oluyor çoğu zaman... Bizim müşteri mız, kendi müşterisin in kart bilgileriyle bizi arıyor , biz tedarikcimizi arıyoruz, hatta bazen o da kendi tedarikci sini arıyor. Mail order işlemi yapıyor birbirini tanımayan 2 firma. Bu durumda nakit makbuzu düzenliyoruz . ..Doğru mu? Ve malese f bu tedarijcilerimizin çoğu faturaları 7000 tl üstü. ... Karışık yazmamis im dir umarım. Öneriniz nedir? TESEKKURLER