Arama sonuçlarınız

  1. M

    İkincil Kopya Gönderimi

    Merhaba İkincil kopyaları süresinde gönderemedim. Bunun Cezası nedir?
  2. M

    E Defter Kapanış Kaydı Yok

    Merhaba Beratlarını gönderdiğim 2021 yılı defterinin kapanış kaydının unutlduğunu farkettim. Bu durumu nasıl düzeltiyoruz ?
  3. M

    E-Defter Kapanış Kaydı Yok

    Merhaba 2021 yılı beratlarını gönderdiğim mükellefin kayıtlarına baktığımda kapanış kaydının olmadığını fark ettim. Bu durumu nasıl düzeltebilirim ? Teşekkürler
  4. M

    Fatura Ödeme

    Merhaba Şİrket kurulmadan önce francheise bedeli olarak 600 bin lik yüklü bi ödeme yapılıyo şahsiden. Bu fatura , yeni kurulan ltd şti'e kesilecek ancak bu ödeme konusunu nasıl çözebiliriz ?
  5. M

    Kurumlar Vergisi % 5 İndirimi

    Merhaba....Mükellefim bu indirimden yararlanıyor, ancak bu indirimi beyannamade yaptıktan sonra herhangi bir inceleme yada soruya maruz kalır mı ? bunun bir geri dönüşü olur mu diye düşünmüyor değilim ?
  6. M

    Tek Ortaklı A.Ş.

    Merhaba.. Tek ortaklı bir A.Ş. mükellefim var. Genel kurul henüz yapılamdı. Bunun için nasıl bir yol izlemem geerekiyor ? bir cezası varmıdır
  7. M

    Defter Beyan Sisteminde Sehven Bilançoya Geçiş

    Bi mükellefim işletme defterine tabi iken defter beyan sisteminde 2022 yılı için bilançoya geçiş görünüyor. Bunu nasıl değiştirebilirim ?Teşekkürler
  8. M

    Tek Ortaklı LTD Şirkete Müdür Ataması

    15 yıl önce müdür olarak atanmış a kişisinin süresi dolmak üzere . Tekrar müdür olarak atanmasına gerek var mı diye sormak istiyorum. Çünkü şirket zaten 3 yıl önce tek ortaklı şirkete dönüştü ? Teşekkürler
  9. M

    Defter Kapanış Onayı Ve Ara Tasdi̇kleri Hk.

    Üstad bende A.Ş. ye ait genel kurul toplantı ve müzakere defteri var. Kapanışını yapmam gereken defter bu mu? 31.01.2022 tarihli )Yoksa ayrıca bir yönetim kurulu karar defteri var da onun mu kapanış tasdikini yapmam gerekiyor ? Mükellef bana yeni geldi o yüzden spruyorum ?
  10. M

    İrsaliye

    Yani bedelsiz e arşiv kessek bu irsaliye yerine geçer mi ?
  11. M

    İrsaliye

  12. M

    İrsaliye

    Müşterim e arşiv faturasını sadece irsaliye olarak kullanabiliyo mu? bedelsiz bir malın tamiri için fabrikaya gidip gelmesi gerekiyor bu esnada eski usül irsaliye mi düzenlesin yoksa e arşiv den direk irsaliye kesebiliyo mu? teşekkürler
  13. M

    Özel Hasteneye Fatura Kesen Doktor (A .Ş.)

    Merhaba e fatura ya ve e deftere geçiş zorunluluğu bulunan mükellefler arasında doktorlar da var mı ? A.ş. olarak sadece özel hastaneye fatura kesen bi mükellef bu . Bildiğim kadarıyla sgk anlaşmalı olanlar e faturaya geçiyo ama tam emin olamadım?
  14. M

    Doğum Sonrası Rapor Kaydedilmeden, Doğum Öncesi Rapor İçin Çalışmazlık Bildirimi Yapılamaz

    Merhaba, Sisteme doğum iznine başlamış bir çalışanın raporunu gircem ama başlıktakı uyarıyı veriyor ve onaylayamıyoprum. Ne yapmam gerekiyor ?
  15. M

    İşyeri Tescil

    İlginize teşşekürler ancak muayene gibi duruyor bu.Test sürüş işi olaccak
  16. M

    İşyeri Tescil

    Taşeron dosya açılışı yapıcam internetten . Ancak faaliyete uygun bir kod bulamadım sgk da. İş , üretilen araçların test işi ? nasıl biyol izlemem gerekiyor
  17. M

    Çalışmadı Bildirim Web Servisi ????

    Bu bildirimi biz zaten kutucuğu işaratleyip yapıyorduk. Şimdi değişen ne oldu? Başka bir uygulamadan ayı şeyi tekrar mı yapıcaz anlamadım ?
  18. M

    Atıl Şirket

    Merhaba Bir limited şirketin muhasebesini tutuyorum ancak şirket zor durumda. Faaliyet yok , ortağa ulaşamıyorum aylardır. Bu durumda bu şirketi uğraşmadan nasıl üstümden atabilirim. Beyanları vermesem nolur? Kendiliğinden fesih şartları nelerdir? Yarıdm ederseniz sevinirim
  19. M

    Sigorta Acente

    Merhaba Sigorta acenteliği yapan bir şahısla anlaşmak üzereyim... Muhasebe konusunda hiç acente deneyiyim olmadı. Beyanname ,evrak ve işleyiş konusunda yardımcı olacak biri varmıdır acab? teşekkürler
Üst