Merhaba sayın üstadlarım,
Vergi konularından çok fazla anlamamakla birlikte sizlere bir sorum olacak.Biz kendi binamızın dışına mantolama,boya,tadilat vs işleri için bir firmayla anlaştık.(şahıs firması)bizde bir miktar peşin aldılar kalanı 18 taksite böldüler.Aldıkları peşinat için makbuz verdiler.Ama herhangi bir senet vs imzalamadık.Bu durumda faturayı nasıl alacağız.:
1-iş tamamen bitincemi?
2-Her taksit ödendikçe ayrı ayrımı?
3-Kısacası vergisel anlamda yanlış bir hareket yapmamaları için(vergiden kaçınma vs.)nasıl bir takip yapmalıyız?
Değerli yardımlarınızı rica ederim.
Saygılarımla,
Vergi konularından çok fazla anlamamakla birlikte sizlere bir sorum olacak.Biz kendi binamızın dışına mantolama,boya,tadilat vs işleri için bir firmayla anlaştık.(şahıs firması)bizde bir miktar peşin aldılar kalanı 18 taksite böldüler.Aldıkları peşinat için makbuz verdiler.Ama herhangi bir senet vs imzalamadık.Bu durumda faturayı nasıl alacağız.:
1-iş tamamen bitincemi?
2-Her taksit ödendikçe ayrı ayrımı?
3-Kısacası vergisel anlamda yanlış bir hareket yapmamaları için(vergiden kaçınma vs.)nasıl bir takip yapmalıyız?
Değerli yardımlarınızı rica ederim.
Saygılarımla,