Merhabalar,
8000 TL ve üzeri Tahsilat ve Ödemelerin muhasebe uygulaması nasıl olmalıdır ?
NAKİT TAHSİLAT BOYUTU
1-) Örneğin ; 27.07.2015 pazartesi günü 8000 TL satış yapıldı.Fatura Tutarı kdv dahil 8000 TL'dir
müşteri bunun ödemesini nasıl yapmalıdır ?
a-) bankaya nakit yatırmalıdır
b-) fatura bedeli 5000 TL 27.07.2015 tarihinde diğer kısmı olan 3000 TL de 28.07.2015 tarihinde giriş yapılmalıdır ?
bu yöntemler doğru mudur
2-) ay içinde kesilen satış faturalarının toplamı kdv dahil = 8000 tl olsun ( 10 adet fatura 800 tl )
bunun ödemesini bankadan mı yoksa parça parça mı yapmak gerekir
DİĞER UYGULAMA ŞEKLİ NASILDIR
TEŞEKKÜRLER
8000 TL ve üzeri Tahsilat ve Ödemelerin muhasebe uygulaması nasıl olmalıdır ?
NAKİT TAHSİLAT BOYUTU
1-) Örneğin ; 27.07.2015 pazartesi günü 8000 TL satış yapıldı.Fatura Tutarı kdv dahil 8000 TL'dir
müşteri bunun ödemesini nasıl yapmalıdır ?
a-) bankaya nakit yatırmalıdır
b-) fatura bedeli 5000 TL 27.07.2015 tarihinde diğer kısmı olan 3000 TL de 28.07.2015 tarihinde giriş yapılmalıdır ?
bu yöntemler doğru mudur
2-) ay içinde kesilen satış faturalarının toplamı kdv dahil = 8000 tl olsun ( 10 adet fatura 800 tl )
bunun ödemesini bankadan mı yoksa parça parça mı yapmak gerekir
DİĞER UYGULAMA ŞEKLİ NASILDIR
TEŞEKKÜRLER