SMMM STAJER
Katkı Sunan Üye
- Üyelik
- 29 Tem 2011
- Mesajlar
- 121
1-ithalat için mal siparişi verdik 100.000 tl lik
159 100.000
320 100.000
2-gümrük banka ardiye nakliye vb. ödemeler yapıldı
159 gümrük 1000
159 kkdf 1000
159 nakliye 1000
159 ardiye 1000
191
100
102
320
3-bütün evraklar tamamlandı kapanış yapılıp 153 e aktarılacak 100000+4000=104.000 farzedersek
153 104.000
159 104.000
159 da biriken maliyet tutarlarını 159 a aktarınca maliyetiyle birlikte 104.000 tl oluyor ve 153 ticari mallara aktardık fakat asıl sormak istediğin konu burda ben 500 adet akü almışım 153 de görünen sadece maliyet tutarı ben bu 500 tane aküyü 153 nolu hesaba nasıl alacağım invoice için tekrar girş mi yapmam lazım*
159 100.000
320 100.000
2-gümrük banka ardiye nakliye vb. ödemeler yapıldı
159 gümrük 1000
159 kkdf 1000
159 nakliye 1000
159 ardiye 1000
191
100
102
320
3-bütün evraklar tamamlandı kapanış yapılıp 153 e aktarılacak 100000+4000=104.000 farzedersek
153 104.000
159 104.000
159 da biriken maliyet tutarlarını 159 a aktarınca maliyetiyle birlikte 104.000 tl oluyor ve 153 ticari mallara aktardık fakat asıl sormak istediğin konu burda ben 500 adet akü almışım 153 de görünen sadece maliyet tutarı ben bu 500 tane aküyü 153 nolu hesaba nasıl alacağım invoice için tekrar girş mi yapmam lazım*