- Üyelik
- 4 Nis 2007
- Mesajlar
- 69
Merhaba sayın meslek mensupları...
2011 yılından itibaren yeni bir limited şirketle çalışmaya başladık. ancak bu şirket kendi bünyesinde muhasebesini tutuyor. bizden de sadece beyanname göndermemizi istiyor. müşavirlik hizmeti istemiyor. ve dolayısıyla ücret olarakta normal bir muhasebeci ücreti vermiyor. bu durumda aracılık sözleşmesi yapmam gerekir diye düşünüyorum., Ancak limited şirketlerle aracılık sözleşmesi (sadece beyanname göndermek için) yapılablir mi? bunun sorumluluğunu almak istemiyoruz..
Cevaplarınız için teşekürler... Syg.
2011 yılından itibaren yeni bir limited şirketle çalışmaya başladık. ancak bu şirket kendi bünyesinde muhasebesini tutuyor. bizden de sadece beyanname göndermemizi istiyor. müşavirlik hizmeti istemiyor. ve dolayısıyla ücret olarakta normal bir muhasebeci ücreti vermiyor. bu durumda aracılık sözleşmesi yapmam gerekir diye düşünüyorum., Ancak limited şirketlerle aracılık sözleşmesi (sadece beyanname göndermek için) yapılablir mi? bunun sorumluluğunu almak istemiyoruz..
Cevaplarınız için teşekürler... Syg.