Sayın Ertann,
Beyanname, kayıtlı bulunulan vergi dairesine verilecektir.
Beyanname elden verilebileceği gibi posta ile de gönderilebilecektir.
Beyanname taahhütlü olarak posta ile gönderildiğinde, postaya veriliş
tarihi beyannamenin verildiği tarih olarak kabul edilecektir.
Beyanname normal (adi) posta ile veya özel dağıtım şirketleri aracılığıyla
gönderilirse, vergi dairesine ulaştığı tarih beyannamenin verildiği tarih
olarak kabul edilecektir.
Tam otomasyona geçen vergi dairesi mükellefleri beyannamelerini,
elektronik beyanname gönderme aracılık yetkisi almış olan, basit usul
mükelleflerinin bağlı olduğu meslek odaları veya 3568 sayılı Kanun
uyarınca yetki almış olup bağımsız çalışan Serbest Muhasebeci, Serbest
Muhasebeci Mali Müşavir ve Yeminli Mali Müşavirler aracılığı ile
elektronik ortamda gönderebilirler.
İyi Günler.