Arkadaşlar firma bünyesinde çalıştığımdan 7-8 yıldır basit usul işlemlerinden uzak kaldım. hatırladığım kadarı ile bildiğimi zannettiğim hususları yazıyorum teyit ederseniz sevinirim.
firma personelimiz şirketin personel servis taşımacılığını yapacak.
1-) 4a lığı devam ettiği sürece 4 bli olmasını gerektiren durum yok diye biliyorum doğrumudur.
2-) ikametgahının bulunduğu vergi dairesine mi başvuracak
3-) işe başlama formu ,nüfus cüzdanı noter onaylı, ikmetgah ve aldığı araca ilişkin fatura veya noter satış senedi.başkaca bir evrak varmıdır.
4-) basit usulde defter tasdikine gerek yoktu diye biliyorum
5-) faturayı notere tasdik ettirecek.
6-) esnaf ve sanatkarlar odasına kayıta gerek varmı
Teşekkürler.
firma personelimiz şirketin personel servis taşımacılığını yapacak.
1-) 4a lığı devam ettiği sürece 4 bli olmasını gerektiren durum yok diye biliyorum doğrumudur.
2-) ikametgahının bulunduğu vergi dairesine mi başvuracak
3-) işe başlama formu ,nüfus cüzdanı noter onaylı, ikmetgah ve aldığı araca ilişkin fatura veya noter satış senedi.başkaca bir evrak varmıdır.
4-) basit usulde defter tasdikine gerek yoktu diye biliyorum
5-) faturayı notere tasdik ettirecek.
6-) esnaf ve sanatkarlar odasına kayıta gerek varmı
Teşekkürler.