Merhaba arkadaşlar;
A firması(şahıs) inşaat malzemeleri alım satım işi ve müteahhit lik işleri yapıyor. Müteahhitlik işini ilk kez yapacak bu hususta B şahsına ait olan bir arsaya 450.000,00 TL karşılığında 3 katlı bina yapacak bununla ilgili sözleşme yapıp işe başlamayı düşünüyor.
1-A firması inşaat bittiğinde iş teslimine müteakip fatura düzenlerken, bağımsız bölümleri (daire ,dükkan) tek tek mi fatura edecek ? yoksa tamamına tek faturamı düzenleyecek ?
2-Birde asıl işi inşaat malzemeleri alım satımı olduğu için inşaata kullanacağı bazı malzemeleri kendi dükkanından karşılayacak burada nasıl bir evrak düzeni yapmalıyım?
A firması(şahıs) inşaat malzemeleri alım satım işi ve müteahhit lik işleri yapıyor. Müteahhitlik işini ilk kez yapacak bu hususta B şahsına ait olan bir arsaya 450.000,00 TL karşılığında 3 katlı bina yapacak bununla ilgili sözleşme yapıp işe başlamayı düşünüyor.
1-A firması inşaat bittiğinde iş teslimine müteakip fatura düzenlerken, bağımsız bölümleri (daire ,dükkan) tek tek mi fatura edecek ? yoksa tamamına tek faturamı düzenleyecek ?
2-Birde asıl işi inşaat malzemeleri alım satımı olduğu için inşaata kullanacağı bazı malzemeleri kendi dükkanından karşılayacak burada nasıl bir evrak düzeni yapmalıyım?