yeni bir çalışan aldık dah önce çalıştığı bir kooperatifte orda çalışan diğer bir personelle beraber aldıkları malzeme veya hizmet karşılığında başkanların olmadığı zamanlarda onların talimatıyla çekleri imzalıyorlarmış.Fakat hiç bir yetki bu çalışanlara verilmemiş (ne noterden nede karar defteriyle) sadece sözlü talimatlarla imza atıyorlarmış imzalarıda kooperatif imza yetkililerinin kini taklit ediyorlarmış.çalışanlardan biri bizim yanımızda işe başladı fakat kısa bir süre sonra mahmeden bir yazı aldı.işten çıktıktan kısa bir süre sonra kooperatifin çekleri yazılmış ve mahkemey verilmiş kooperatif yetkilileri imzaların onların olmadığını personelinin attığını beyan etmiş bu yüzden mahkemeye davet yazısı göndermişler.Yalnız bizim çalışanımız hiçbir şekilde havadan sudan sebeblerden çek imzalamamış mal alındığında yetkililer olmadığından yetkiller aranarak onların talimatıyla imzaları benzetilerek çekler imzalanmıştır ve daha önce bu şekilde imzalanan çeklerin hepsi ödenmiş fakat işten ayrıldıktan sonra ekonomik krizin etkisiyle çekler yazılmış.bu durumda bizim personelimizin sorumluğu nedir.Yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden saygılarla....