fonradar

Çıkan Personelin Yıllık İzin Alacağı

yken

Katkı Sunan Üye
Üyelik
21 Ara 2012
Mesajlar
403
Konum
istanbul
işten çıkış esnasından yıllık izin ücretini son ay bordrrosuna ekleyemedik ama bilgi olarak ibranameye mesela 10 gün izin alacağı var diye yazdık.
izin ücreti kesintiye tabi, artık bordro da yapamayız. vergi ve SGK kesintisi yapsak bu nasıl ödenir bilmiyorum.
işten çıkan çalışanın yıllık izin alacağı resmi hesaptan bankadan ödenebilir mi? elden makbuzla mı ödenmesi gerekiyor? Kesintiler yapılamıyor bunun mahzuru olur mu?
 
Son düzenleme:
Bordroyu düzeltemiyorsanız personel mart yada öncesi aylarda çıktı sanırım işten.
 
Yasal kısmını yapacaksanız; Aralık ayı için iptal-ek vererek bugüne gelmeniz gerekecek. Muhasebe kayıtlarında yıl devri dahil düzeltmeler yapılacak vs.
Personele verilecek paranın elden ödenmesi de bir ihtimal. Haliyle bu yasal anlamda uygun olmaz.
 
Son düzenleme:
Üst