fonradar

Çıkışı Yapılan Personelin Çıkış Bildirgesindeki Eksiklik

Selin Gülgün

Katkı Sunan Üye
Üyelik
20 Ağu 2007
Mesajlar
261
Konum
ankara
Merhaba,


Arkadaşlar bir personel emeklilik nedeniyle işten ayrıldı, işten çıkış bildirgesini verdim ancak bildirgede sadece hak edilen ücret kısmını doldurdum yani 16.09.2014 çıkmıştı 16 günlük ücretini 605,89 TL olarak hesapladım.

daha sonra ekim ayı içinde bu personelin daha önce ödenmemiş 10 günlük hafta tatili ücreti 433,16 TL olduğunu tespit ettik ve bordro düzenleyerek kendisine ödedik.

Ancak işten çıkış bildirgesinde 16 günlük ücret bildirmiştik ve çıkış tarihinden itibaren bildirgeyi 10 günlük iptal süremizde aşıldı.

Prim bildirgesini 16 günlük 605,89 TL ücret değilde 16 günlük ücret (605,89) + 10 günlük hafta tatili ücretinin (433,16) toplamı 1252,29 TL ti yi bildirsem nasıl olur?


çıkış bildirgesinde 605,89 TL bildirildi
ama sonrada yapılan ek bordro ile 10 günlük hafta tatili ücreti var 433,16 TL

çıkış bildirgesinde eksik görünüyor ama prim bildirgesinde tam göstersem sıkıntı olur mu?
 
Siz aylık bildirgede 10 günlük ücretide ekleyerek bildirim yapın.

Bu tarz olaylarda SGK aylık bildirgeyi esas alır.Çıkış bildirgesinde yazan rakam önemli değil.
 
Üst