Defter Parasına İtiraz Eden Mükellefe Nasıl Cevap Vermek Gerekli ?

Day-Dream

Tanınmış Üye
Üyelik
16 Ağu 2012
Mesajlar
1,858
Konum
İstanbul
Merhaba

Aralık ayı açıkcası burnumuzdan geldi. Noter ve defter parası için ulaştığımız kişiler sanki istenilen rakam haksız alınan bir rakam gibi tepki veriyor.

(söylediğimiz rakamlar da gerçekten yüksek değil)

Kendiniz yaptırıp bize teslim edebilirsiniz diyoruz artık ama gerçekten çok can sıkıcı bir durum

Bu şekilde cevap gelince ne demek gerekli sizce? Sakince açık açık anlatıyoruz yine olmuyor

Teşekkür ederim
 
Merhaba, her yıl yaşanan sorunlardan birtanesi de bu malesef. Kanımca ve de özetle bu durumun en büyük sebebi, haksız rekabete dayanıyor.
Tabi müşterilerin işgüzarlığıda cabası....
Size tavsiyem, okuma yazma kabiliyeti olmayan müşterilerinize dahi yazılı olarak talebinizi iletin.
İtiraz içinde yıl içinde katlanılan giderlerin(noter,kırtasiye,bilişim,telefon, yol v.b.) masrafların yine kendisi adına yapılacağını belirtin.
Buda olmaz ise bırakın.... Su akar yolunu bulur....
O zaten gitmek ister..... Kolay gelsin.
 
Bu şekilde anlatman lazım kardeşim.Bizim ücretimiz defter tutma bedelidir.kaldı ki bize danışmanlık bile yaptırıyorlar.Danışmanlık ücretini bile ayrı talep etmek lazımken,biz hepsini normal defter tutma bedeli ile almaya çalışıyoruz.Aylık ücrette her türlü pazarlığı yapacaksın,sonra da bu kadar yapılan masrafları bize mi yıkacaksın? Aynen anlatacaksın işte.
 

Ekli dosyalar

  • defter tasdik ücreti nedir.jpg
    defter tasdik ücreti nedir.jpg
    348 KB · Görüntüleme: 36
Mükellef şöyle diyor, ben bu defter parasını vermem bedava yapacak mıhasebeci bulurum. Ben defol git diyorum. Bir hafta geçmiyor bi muhasebeci arıyor vergi levhasını istiyor benden,adamın nasıl bir adam olduğunu anlatıyorum yolluyorum. Bu üç paralık mükellef bozuntusunamı sövmeli, defteri tasdik eden muhasebeci bozuntusuna mı? Siz karar verin. Memlekette bu kadar ucuz muhasebeci oldukça aralık aylarında daha çoook uğraşırız.
 
Üstad bir de bu işin önümüzdeki ayı var. Asgari ücret 4200 lira iken ile 8500 lira iken aldığımız ücret aynı

1000 lira muhasebe ücreti 2000 oldu diyebilecek miyiz? veya nasıl demek lazım bir bilsem
 

Benzer konular

Üst